OBS! scandinavianbrew.no

Bestilte varer fra scandinavianbrew.no midt desember, får ikke svar via kontaktskjema på nettside, mail eller facebook.
Noen som har erfaring med denne siden ? Gått 2 uker siden jeg kontakt via nettside og mail, så derfor lurer jeg på om andre har samme erfaring ?
 
Jeg har alltid fått det jeg har bestilt. Han Thomas fra Scandinavianbrew pleier å svare på spørsmål.
 
Bestilte varer fra scandinavianbrew.no midt desember, får ikke svar via kontaktskjema på nettside, mail eller facebook.
Noen som har erfaring med denne siden ? Gått 2 uker siden jeg kontakt via nettside og mail, så derfor lurer jeg på om andre har samme erfaring ?
Hva bestilte du? Hadde de det på lager? Jeg kjøpte en kjele fra de, fikk svar innen 24 timer på Facebook når jeg hadde spørsmål.

Det er de som leverer SS produkter til Bryggselv i alle fall, så at de plutselig er borte tviler jeg på.

De har pga ny versjon av kjelene i alle fall ikke hatt noen inne på lager på flere måneder og de er sikkert ganske lei av å svare at de ikke vet når de kommer inn igjen.

Ikke at det unnskylder de, men så vet du det lille jeg vet :)
 
Kjøpte gjæringskar under black friday med at jeg skulle hente selv på lageret. Sendte etter 4 dager forespørsel om det var klart til avhenting eventuelt når de regnet med at det var klart pga black friday. Fikk ikke noe svar, ventet tre dager, purret på første, ikke noe svar, ventet to dager, ringte og fikk beskjed om at de skulle sjekke det opp og ringe meg tilbake. To dager til gikk uten respons, ringte på nytt, fikk da beskjed om at lageret hadde gjort feil og at den hadde blitt sendt til meg istedenfor ved en feil.
Ironisk nok så var sendingsdatoen og klokkeslettet etter siste telefonsamtale med dem, og jeg mottok varene dagen etterpå. Har ikke hørt noe fra dem siden.

Syns dette er utrolig dårlig service fra dem, hvor dem ikke svarer på mail og heller ikke greier å ringe opp igjen etter at man etterlyser varer.
 
Jeg har dessverre samme erfaring, de svarer ikke på mail. Du kan prøve Facebook som jeg endte med, etter flere måneder der de ikke svarte. Etter jevnlige purringer på Facebook med ulike lovnader fra dem sin side , så skulle de sende med varene jeg bestilte, med litt ekstra for bryderiet.

Jeg fikk en 26 liter, mens jeg hadde bestilt og betalt for en 53 liter med hjul. Dessverre så har jeg en 26 liter fra før, så for min del er det fullstendig bortkastet. jeg kan sikkert selge den for rundt 3 000, men jeg ender uansett med et tap på 2 000-2 500 kroner.

De er såpass useriøse at jeg ville holdt med lang unna. For min del er de over grensen til det jeg vil anse som kriminelt.

Men de svarte på Facebook etter en rekke purringer, så det kan være at det er verdt et forsøk for de a dere som ikke får det dere har betalt for.
 
Fikk svar ikveld nå etter å ha postet på forumet her at det skulle ordne opp, dette er ikke mye penger for meg men en prinsippsak. Det skal ikke få drive og lure folk som dette. Viser seg jo at det er en gjennganger.
 
Jeg har bestilt, men ikke betalt. Om jeg hadde betalt for noe jeg ikke hadde fått, hadde jeg nok vært litt mindre rolig:). Jeg er bare forbannet fordi det ikke skjer noe, og det ikke er mulig å kommunisere med dem.
 
Fikk svar ikveld nå etter å ha postet på forumet her at det skulle ordne opp, dette er ikke mye penger for meg men en prinsippsak. Det skal ikke få drive og lure folk som dette. Viser seg jo at det er en gjennganger.
Så de leser altså her på forumet mao? Burde vel da klare å komme med en forklaring.. eller om det er der de legger lista?
 
Slik jeg har forstått ting, så har ikke Bryggselv fått noe særlig med SS-brewtech varer på lengere tid....
 
Tilbake
Topp