OBS! scandinavianbrew.no

Slik jeg har forstått ting, så har ikke Bryggselv fått noe særlig med SS-brewtech varer på lengere tid....
Det kan nok stemme, bestilte 20l kjelen i begynnelsen av august. Avbestilte den i slutten av oktober eller hva det var.. lot det skure og gå da jeg ikke var avhengig av den, men gav til slutt opp.
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
Vis vedlegget 49375
Ikke bra - har sent mail til Brewtech i USA.
Ser ut som domenet bare nylig er parkert, det betyr ikke nødvendigvis annet enn at noen har glemt å betale en regning. Ville prøvd facebook eller telefon da.

Ang. leveringer så har jo mye av SS Brewtech utstyr vært utsolgt over hele verden siden i fjor sommer, ikke godt å si da om det er SS brewtech som prioriterer hjemmemarked eller om det er Scandinavian Brew som sliter. Men ser nyeste europeiske importøren har en del på lager, og forventet dato på det de ikke har inne. Omtrent samme priser med frakt og moms som i norske butikker. Brewshop har også en del på lager, de får tilsynelatende leveringer en annen vei enn via Scandinavian Brew.
 
Jeg hadde faktisk meget gode erfaringer med dem. Men det er en god stund siden. Har gjennomført flere kjøp der og har alltid fått både varer og service! Så da må noe ha skjedd. Jeg kjenner heller ikke igjen navnet som nevnes her, da det var andre der jeg snakket med.

Synd at det er blitt slik!
 
Jeg hadde faktisk meget gode erfaringer med dem. Men det er en god stund siden. Har gjennomført flere kjøp der og har alltid fått både varer og service! Så da må noe ha skjedd. Jeg kjenner heller ikke igjen navnet som nevnes her, da det var andre der jeg snakket med.

Synd at det er blitt slik!
Jeg har samme erfaring som deg, dette var før korona og før ss oppgraderte mange av produktene sine.

Såvidt jeg vet har ikke scandinavian brew fått et eneste av de oppgraderte produktene og det er nok mer SS sin feil enn scandinavian brew sin. At de ikke svarer og skygger banen som det heter må de ta på egen kappe.
 
Pokker; jeg hadde betalt:). Så det var sannelig bra denne tråden dukka opp.

Nå fikk jeg en mail i dag med forespørsel om jeg fremdeles var interessert i kjelen, siden de nettopp hadde fått den inn på lager, eller om jeg ville ha penga tilbake. Og det var greit. Men nå har jeg fiksa det greit uten den, så jeg sa nei til kjelen og ja til penga:).

Jeg veit ikke hva som ikke har fungert hos dem i det siste, men dette var jo greit nok.
 
Pokker; jeg hadde betalt:). Så det var sannelig bra denne tråden dukka opp.

Nå fikk jeg en mail i dag med forespørsel om jeg fremdeles var interessert i kjelen, siden de nettopp hadde fått den inn på lager, eller om jeg ville ha penga tilbake. Og det var greit. Men nå har jeg fiksa det greit uten den, så jeg sa nei til kjelen og ja til penga:).

Jeg veit ikke hva som ikke har fungert hos dem i det siste, men dette var jo greit nok.

Tipper de har registrert at de har fått en del pes i sosiale medier i det siste. Da har de to valg; virkelig skjerpe seg, eller forsvinne fra markedet.
 
Tilbake
Topp