• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ØK: bordkorker og flasker (bergensområdet)

Tips: Si hvor du er fra... Litt enklere om noen har noe i nærheten, slik at du slipper å sende.

Bare stikk innom vestbrgg :) Tips for flasker er å snakke med et av utestedene, de fleste gir velvillig fra seg flasker gratis. Ellers så har jeg i det siste kjøpt flasker av Hansa på Kokstad.
Hvor mye flasker trenger du?

Bare stikk innom vestbrgg :) Tips for flasker er å snakke med et av utestedene, de fleste gir velvillig fra seg flasker gratis. Ellers så har jeg i det siste kjøpt flasker av Hansa på Kokstad.
Hvor mye flasker trenger du?

Hvordan fungerer det å kjøpe flasker på Kokstad ? Og hva koster det ?

Takk Glenn! Nye funksjoner med det nye forumet som ikke jeg har funnet ut av enda!

Bare ta turen innom hansabutikken. Får en kasse med flasker, ferdig vasket og etiketter fjernet for rundt 70 kr. 40 av dem er panten som du får igjen.. Da slipper du å vaske flasker, og skylle ut gamle sneiper og snus.. Samt plukke av etiketter. Det mener jeg er verdt 30kr.

Bare ta turen innom hansabutikken. Får en kasse med flasker, ferdig vasket og etiketter fjernet for rundt 70 kr. 40 av dem er panten som du får igjen.. Da slipper du å vaske flasker, og skylle ut gamle sneiper og snus.. Samt plukke av etiketter. Det mener jeg er verdt 30kr.

Verdens beste investering :)

Siste nytt fra hansa:

I mellom første og siste eposten din har endringer skjedd, nemlig at Hansabutikken dessverre ikke selger tomgods lenger

Låner tråden.
Er panten for ølkassen 16kr ? eller 35kr?

( Skal å løse ut panten på en "klubb" nå, men ingen vet :) )

Tilbake
Topp