Heisann, er det noen her som har stiklinger, evnt som vet om det er noen som selger slikt i Norge?
føler for å prøve meg på dette i år, virker spennende og den hjemmelagde ølen blir enda mer hjemmelaget
Jeg har noen få røtter igjen. Eventuelt har jeg noen som er plantet i potte. Jeg har 5 x challenger, 5 x Cascade, 5 x Northern Brewer, 5 x Fuggles, 5 x Kent Golding.
Røtter kan du få for 50 kr pr plante. Ellers 160kr pr potte plante. Jeg holder til i Skien. Men skal til Gardermoen 4. Mai....
Hei. Jeg vil gjerne ha 1 rot av hhv. challenger, Cascade, Kent Golding. Kan gjerne sende det i posten. Ellers bor jeg i Drøbak og kan møte deg på vei til Gardermoen
Jeg fikk mine idag, en stikling av hver type. Takk for handelen, er veldig spent!!!
Jeg kan forresten ingenting om hagestell og planting
Noen her som har noen tips? Har et lite drivhus på utsida som jeg tenkte å bruke til å sette dem i hver sin potte for at de skal få en god start. Noen tips til jordtype? Vanning? Tilsetninger? Når bør jeg plante dem om i hagen? Direkte sol? Skygge?
OK, høres bra ut, da lar jeg de gro til de er 20-30 cm eller noe før jeg planter dem over på solsida langs en stor fjellknaust de kan ta over så mye de vil
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.