Bjarte H
Dommer
Har en 3l 200bar dykkerflaske for mye og som jeg defor selger bort. Liten og deilig, perfekt for oksygenering. Den er trykkprøvet i november 2010 og er fin og fri for rust. For å bruke denne med oksygen må den oksygenvaskes og ha O₂-kompatible o-ringer og fett. Iom. at det er vanlig DIN-kran for dykkerflasker, må en overgang kjøpes slik at den kan kombineres med en O₂-regulator. Overgangen selges bla. hos Toskedal UV service.
Jeg er sertifisert CMAS nitrox Blender, som betyr at jeg kan fylle O₂ selv, og eventuelt O₂-vaske flasken selv. O₂-vaskingen krever litt kjemikalier og utstyr, så hvis prisen er ok sender jeg heller inn flasken til et serviceverksted.
Er det noen som er interesserte i en slik flaske? O₂-klar/ikke klar? Med/uten overgang til regulator?
Fortrinnsvis i Trondheim, men kan også sendes uten gass. I Trondheim kan jeg være behjelpelig med gassfylling i tiden fremover.
Bilder kommer plutselig
Jeg er sertifisert CMAS nitrox Blender, som betyr at jeg kan fylle O₂ selv, og eventuelt O₂-vaske flasken selv. O₂-vaskingen krever litt kjemikalier og utstyr, så hvis prisen er ok sender jeg heller inn flasken til et serviceverksted.
Er det noen som er interesserte i en slik flaske? O₂-klar/ikke klar? Med/uten overgang til regulator?
Fortrinnsvis i Trondheim, men kan også sendes uten gass. I Trondheim kan jeg være behjelpelig med gassfylling i tiden fremover.
Bilder kommer plutselig