Ølglass som gir smak av aceton/neglelakkfjerner

Kan hunden ligge begravet her?
Graviditet og alkoholinntak er jo allerede påvist i denne tråden.

Overfølsomhet fòr innholdsstoffene. Schizofreni og depressive psykoser. Graviditet. Epilepsi. Manifest hjertesvikt. Asthma bronchiale. Alkoholinntak.
men behandling må alltid vurderes mot skadevirkninger av fortsatt alkoholkonsum.

Virkningsmekanisme: Irreversibel hemming av enzymet aldehyddehydrogenase (ALDH) som katalyserer oksidasjonen av acetaldehyd til acetat. Toksisk opphopning av acetaldehyd i blod med påfølgende ansiktsrødme, hjertebank, arytmi og pulserende hodepine, tung pust, kvalme og hypotensjon

Kan du huske om du var rød i fjeset når du opplevde dette?

Hvis svaret er ja, har vi så 4 treff på systemene og vi kan da med rimelig stor nøyaktighet fastslå årsaken!

Dr. Med. Drankefuten



Sent fra min D6503 via Tapatalk
 
Du skal ha for det innlegget der. Men dvs at folk tolker at jeg er helt ute. Enten har andre en ræva smakssans, eller vært sjukt drita. Dette skjer, som sagt så har jeg smakt det før, og kun en gang hjemme. Det skjer noe med glassene.
 
Nei nei. slett ikke!!!
Men siden du ikke vil svare på spørsmålet tolker jeg det slik som du selv sier på side 2 nemlig at du også bærer på noe smittsomt derav rød farge i ansiktet.
Det med at damene rundt bordet ble skremt, kommer nok av at du også hadde svært tung pust, hvilket kan være svært skremmende på damer

Sent fra min D6503 via Tapatalk
 
I produksjon av glass som er støpt bruker de å blåse inn et middel for at formen skal slippe. Ikke hundre på hva det er, men det inneholder silikon, og gir et belegg som sakte vaskes bort. Kan være du reagerer på noe slikt.
 
Silikon er sikkert pent på bilder. Jeg trenger ingen PM. Dette er kun glass-relatert, såvidt jeg har skjønt.
 
Symptomene har jeg sakset fra legehåndboken, hvor disse er typisk for folk som tar ANTABUS
Hadde du glemt det
:) :) :) :) :)

Sent fra min D6503 via Tapatalk
 
Symptomene har jeg sakset fra legehåndboken, hvor disse er typisk for folk som tar ANTABUS
Hadde du glemt det
:) :) :) :) :)

Sent fra min D6503 via Tapatalk
Jeg tar ikke Antabus. Men kanskje du burde. Kan ikke du gi eff. Du har bare kommet med usakelige ting, som ikke engang er spes morsomme. Setter deg på ignorer-lista.
 
Sist redigert:
Jeg skal prøve å være seriøs og du skriver:
Jeg tappet nettopp et øl i et glass jeg brukte så sent som i går, hjemme, skylte det under springen og tappet oppi. To slurker og så måtte jeg sikteinn meg inn mot vasken for å spy. samme smaken som på puben. Byttet glass, og da er problemet borte.
Og du skriver:
Tviler, jeg drakk jo av samme glasset i går, sitat slutt

Hva forventer du av svar???
Når du bruker samme glasset med to forskjellige resultater, kun med skylling med vann?

Har du smakt på vannet?

Ikke sier du noe om type øl eller om det kommer fra forskjellige flasker?
Eller forskjellige Brygg?

Vi har ikke sjans til å hjelpe, derfor blir det litt fleip mens vi ventet på flere fakta!

Aceton er som du sikkert vet et tegn på for høy gjæringstemperatur, det er i hvertfall ikke glasset for det har du selv bevist.

Mvh.
Drankefuten



Sent fra min D6503 via Tapatalk
 
"Jeg bruker kun varmtvann og kaustisk soda når jeg vasker glass, vet ikke hvis det har noe å si....."

Kaustisk soda angriper glass og danner silikater.
 
Tilbake
Topp