Ølinteresserte i Molde/Romsdalsregionen

LGA

 
Har undersøkt litt rundt uten å finne opplysninger om noen hjemmebryggerforening i Molderegionen. Nå er vi noen hjemmebryggere som tenker å møtes på Rød Bare Blå i kveld 16.02.15 kl 2030 over en øl og prate litt om løst og fast, sondere interessen for en slik forening. Så ryktes det at det finnes en Ølklubb i byen, som muligens blir representert eller i alle fall informert om. Ta gjerne turen innom om du kunne tenke deg en slik forening, eller er interessert i å prate med andre øl-/hjemmebrygginteresserte!

Altså:
Rød Bare Blå kl 2030 i kveld
 
Ok, da får jeg også ta turen innover... Kanskje noen som har en pakke s23 liggende som kunne tenkt seg å selge den til meg :)
 
Takk for hyggelig lag i går! Utrolig bra at så mange møtte opp på såpass kort varsel. Ser frem til fortsettelsen! iBryggeri; stc-1000 er nå flasha til + versjon 1.07! Bare å hente :)
 
På så kort varsel så var det utrolig bra

Status Romsdal hjemmebryggerlaug. Skal reinskrive email listene og få sendt den til alle. Venter på oppdatering fra norbrygg om egen undergruppe her.

Skal ta kontakt med petit før helgen i forbindelse med turen til molde. I tillegg så må en ha et stiftelse møte.

Jarle: Gleder meg til å teste stc-1000+ :) vi får avtale senere om når de passer at jeg henter de.

Easybrew

Btw: finner ikke Facebook siden. Har d en link ?
 
Tilbake
Topp