• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes kjøpt: Cornelius 19L - Stavanger/Sandnes/Jæren.

Hei!
Er på jakt etter 19L corneliusfat. Ta kontakt dersom du har en eller flere du ønsker å kvitte deg med til en akseptabel pris  :biersmile:

Hilsen
jankri
 
Noen som har erfaring med tilsvarende forespørsel her på forumet? Er det noe vits i å håpe på å få noe respons på denne? 
 
Ver jo aldri. Har vært en del fellesbestillinger i det siste. Men det kan jo ta litt tid før folk kommer innom forumet.
 
Ja jeg var akkuratt for sent ute til å bli med på Rolv H. sitt initativ desverre :-/ Får bare gi det litt tid å se om ikke det dukker opp noe etterhvert :)
 
Hvis behovet er prekært, kan du kjøpe fat hos safiren i Sandnes. De koster ca 1200( tror jeg) for et 19l fat. Han selger nye fat. Han har noe deler og koblinger også, prisen er høyere enn på nettet, men man får det med en gang og man slipper porto.
 
Hei! Er også interessert i nye Corneliusfat - hovedsaklig store, men er også interessert i små...
Vet ikke hvor mange vi må kjøpe for å få igang en fellesbestilling, men dersom prisen er under 600,- (-ish) ønsker jeg i alle fall 30-40 stk...

Mvh, Caliber
 
den som roper i skogen får ofte svar..
sjøl har jeg kjøpt minst 2 cornelisuer ved å poste om det her på forumet.
dessverre har jeg ingen å avse men lykke te ;-)
 
Takker for tips - skal sjekke med Bergen!

Er ikke desperat ennå, og har tilgang på ledige fat - ellers takk for tilbud på lån :)

Er bare det at vinterens "lagerproduksjon" legger beslag på 12 av 18 fat, og de andre er "sære øl" som jeg nyter ved spesielle annledninger. Skulle derfor hatt noen ledige fat til PaleAle, Weizen og kanskje en sterk Belgisk trippel...

Mvh, Caliber
 
Tusen takk for tipset Johnemann! Øldal, takk som byr, men jeg vil ikke legge beslag på andre sine. Vet aldri når du trenger dem selv;)
Vi får bare fortsette jakten! Har vært i kontakt med bryggselv. Så kanskje det dukker opp noe spennende derfra for oss i Stavanger. Jeg gir beskjed her på forumet så fort jeg hører noe mer isåfall :)
 
jankri skrev:
Tusen takk for tipset Johnemann! Øldal, takk som byr, men jeg vil ikke legge beslag på andre sine. Vet aldri når du trenger dem selv;)
Vi får bare fortsette jakten! Har vært i kontakt med bryggselv. Så kanskje det dukker opp noe spennende derfra for oss i Stavanger. Jeg gir beskjed her på forumet så fort jeg hører noe mer isåfall :)

Jeg er også på utkikk etter noen fat i stavanger/sandnes området. Har akkurat begynt å brygge og kunne tenkt meg 2-4 fat for å prøve det ut
 
Tilbake
Topp