Oslomesterskapet i ølbrygging

Bård

Norbrygg-medlem
Yess.
Da er vi tradisjonen tro alt for sent ute. Håper alle andre er det også, men altså:
Kvern malten, hent fram gjæra og fyr opp meskekjelen.
Lad opp med godt humør og ditt feteste smil. Ingen høst uten tørst, ingen tørst uten børst.

Velkommen til Oslomesterskapet i ølbrygging på GSF i Gamlebyen (Oslo) 23.09.2017
GSF står for Gamlebyen Sport og Fritid.
Ølbrygging og komsumering tilhører henholdsvis kategoriene Sport, og Fritid.
I tro ånd handler Oslomesterskapet om å henge sammen en høstkveld, dele øl med venner og (u)kjente. Siste mann hjem vinner festen!
Årets kokk lover bot og bedring etter et par år med litt laber innsats. Nå skal det siktes og skytes over mål.
Konkurransen blir som vanlig etter prinsippet "best in show". Vi gir altså beng i typeriktighet og andre spissfindigheter.
Dommerne vil gjerne dømme etter typeriktighet, men publikums favoritt blir OSLOMESTER!

Vi har i år også gleden av å være vertskap for prisutdelingen til Oslomestetskapet i Pils! Vi håper selvfølgelig at deltagere i pilskonkurransen kommer for å vise frem vidunderbrygget sitt i Oslomestetskapet

Ta med minimum 1 fat øl, eller tilsvarende i flasker (ja det er ca 200 personer som skal smake ølet ditt, så 20 liter er et minimum)
Cider og mjød kan vurderes å stille på lik linje med øl ved å bestikke arrangør med smaksprøver, ros, smisk og generell servil attityde.
De som har en hjelper/ runner/ stemmeteller i vennekretsen kan friste med gratisbillett, og så gi meg beskjed.
Jeg trenger:
4 sertifiserte dommere
1 stk som er kjørbar frem til kl 19 gjerne med egen bil
2 stk som serverer dommere
2 stk generelle hjelpere til forefallende arbeid.
De to siste kategoriene kan muligens slås sammen.

Mitt mål for året er å få smakt på samtlige øl. Hva er ditt?

Påmelding her i denne tråden.
 
Sist redigert:
Til orientering:
1. jeg har enda ikke mottatt en eneste påmelding. Dersom noen her har meldt seg på, gi en lyd i tråden.
2. Det blir ikke noe oslomestetskap uten deltagere. Spre ordet til venner og medbryggere.


Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Eg har meldt meg på...
Ingen bekreftelse.
Langt mye mer sikkert med påmeldelse her, lavest mulig nerdefaktor!

Takk for talen, og takk til gutane i GSF!
 
Jeg tror jaggu du har rett. Lot meg overtale av nerdene, og se hva som kom ut av det. Vi går tilbake til vanlig påmelding!

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Da har jeg staro, ring 3 og tro-har på lista foreløpig. Er det fler som har forsøkt seg på dette påmeldingsskjemaet?

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Absolutt en slags æres(løs) betegnelse. [emoji44]

Legger du ut en liste over de hittil påmeldte her i tråden Staro?

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Tilbake
Topp