Oslomesterskapet i ølbrygging

Sitter langt pokker innpå Finnskogen og har kun mobilen her så lister er ikke det letteste. Men her er ihvertfall navnene på de påmeldte ølene så langt:
  • Fuck you ESB
  • Gråbein Zpesial
  • Svartskogtoppens lille
  • Trehjulssaft
  • Whoopensocker
  • Tørsr
  • God natt!
  • Østtank 2b
  • Østkant India Saison
  • Ring 3 Lysakerelva
  • Blaker APA
 
Jepp. Med 1 dommer til er vi 4 stk, og det er helt perfekt!

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Absolutt. Om du er fra Ulan Bator, eller om du bor på Finnskogen har ingen betydning. Ikke om du er fra Ulan Bator OG bor på Finnskogen heller.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Du trenger vel ikke å være hjemme brygger eller bo i Oslo heller
så lenge du har cash eller 19 liter hjemmebrygg
 
Så Hedmarkinger eller Møre Og Romsdal for dens sak skyld. Kan kuppe Oslo mesterskapet hvis de er i Oslo rett dato med en kagge med øl?
 
Antar at regel er regel. Men vil spørre for det. Er det no-go hvis man brygger mindre? Jeg brygger ned til 12L men har tilknytning til oslo selv om jeg ikke bor der nå. Publikumsbillett er vel kanskje mer greia mi?
 
Antar at regel er regel. Men vil spørre for det. Er det no-go hvis man brygger mindre? Jeg brygger ned til 12L men har tilknytning til oslo selv om jeg ikke bor der nå. Publikumsbillett er vel kanskje mer greia mi?
La en ting være heeeeelt klart sånn ut fra startblokka: Regel er IKKE regel i Gamlebyen. Vi setter vår ære i å være der motsatte av firkanta. De 19 litrene er er et estimat på hva som må til for at alle skal få smakt og stemt. Men dersom man har en smule selvdisiplin, skal det kunne gå fint. 12 l/250 smaksprøver =4,8 cl. [emoji4]
 
Godtfolk! Har gleden av å meddele at @bryggselv også i år sponser oss med flotte premier. Nytt av året er også prisen: "Årets outsider". Denne vil på sedvanlig udemokratisk vis tildeles årets mest spennende bidrag som faller utenfor tradisjonelle øltyper/ definisjoner. Nevnes kan; Mjød, Cider, Saft, Brus mm.
 
Godtfolk! Har gleden av å meddele at @bryggselv også i år sponser oss med flotte premier. Nytt av året er også prisen: "Årets outsider". Denne vil på sedvanlig udemokratisk vis tildeles årets mest spennende bidrag som faller utenfor tradisjonelle øltyper/ definisjoner. Nevnes kan; Mjød, Cider, Saft, Brus mm.
Der satt den! Skjema "here I come!"
 
Godtfolk! Har gleden av å meddele at @bryggselv også i år sponser oss med flotte premier. Nytt av året er også prisen: "Årets outsider". Denne vil på sedvanlig udemokratisk vis tildeles årets mest spennende bidrag som faller utenfor tradisjonelle øltyper/ definisjoner. Nevnes kan; Mjød, Cider, Saft, Brus mm.
Morsomt!
Da stiller Ring 3 med en "Ring 3 Ginger" i utaforklassen i tillegg. :-D
 
Google-skjema for påmelding er nå stengt og all påmelding skjer her i tråden.

Da er det 14 påmeldte øl så langt:
  • Fuck you ESB
  • Svartskogtoppens lille
  • Graabein Zpesial
  • Trehjulssaft
  • Whoopensocker
  • Tørsr
  • Godnatt!
  • Østtank 2b
  • Østkant India saison
  • Ring 3 Lysakerelva
  • Ring 3 Ginger
  • Blaker APA
  • Gamlebyen Gran Kru
  • Viking mjød
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp