Pakning i bryggepanne

Bjørn k

Norbrygg-medlem
Hei.
Eg holder på og montere opp ein kule kran på ei brygge panne eg har kjøpt inn.Men sliter litt med pakningene..Har vert på tess og fått tak i noen dbs pakninger bsp med gummi inni..Kan eg bruke desse i brygge panna eller bør eg få tak i teflon pakninger?? O ringer i silikon spretter ut når eg teiter til kule kranen..Er det noen som veit kor eg får kjøpt deler i norge ev netthandel?? og hva som kan brukes av pakninger til brygging?? 

Kjøp en silikon matte på claes ohlson, De kan du kutte opp til ønsket mål selv og de funker til alt som er varmt innen brygging,.

Bjørn k skrev:
Hei.
Eg holder på og montere opp ein kule kran på ei brygge panne eg har kjøpt inn.Men sliter litt med pakningene..Har vert på tess og fått tak i noen dbs pakninger bsp med gummi inni..Kan eg bruke desse i brygge panna eller bør eg få tak i teflon pakninger?? O ringer i silikon spretter ut når eg teiter til kule kranen..Er det noen som veit kor eg får kjøpt deler i Norge ev netthandel?? og hva som kan brukes av pakninger til brygging?? 

For at O-ringer skal fungera skikkeleg må det vera eit spor som dei ligg i.  Om du ikkje får det tett utan at du skrur så hardt til at o-ringar og anne vert deformert og det framleis er lekkasje - så er det metoden du brukar som er feil - du har då truleg ikkje ei skikkeleg gjennomføring i kjelen. 

Det fins på marknaden 3 hovedtypar gjennomføringar:

- båtgjennomføringar: dei har gjenger (eller slangetilkobling) på eine sida og så har dei eit hol med ein ring rundt på andre sida (som på ein båt blir på utsida).  På desse kan du ofte bruke ein O-ring eller ei flat pakning.

- nippelbaserte løysingar:  dette finn du mange stader - dei blir tette om du er tålmodig og har godt med gjengeteip eller brukar TEC7 eller anna til å tetta med.  Dette er dei mest vanlege og du finn dei i søkk og kav i amerikanske nettbutikkar og fleire norske bryggjebutikkar.

- skikkelege gjennomføringar laga for kjelar/bryggjing:  her er det berre 2 variantar i  heile verda.  Den eine er amerikansk og den andre er norsk. 

Du skriv ikkje noko om kva anna du har enn ei kulekran og ei bryggjepanne.  Brukar du ein nippel av eit eller anna slag ?

Når det gjeld pakningar er det vel stort sett silikon (og gjerne næringsmiddelgodkjent) som er greit for oss som bryggjer - iallefall i dei delar av prosessen der vi har mykje varme. 

katla skrev:
For at O-ringer skal fungera skikkeleg må det vera eit spor som dei ligg i.   Om du ikkje får det tett utan at du skrur så hardt til at o-ringar og anne vert deformert og det framleis er lekkasje - så er det metoden du brukar som er feil - du har då truleg ikkje ei skikkeleg gjennomføring i kjelen.   

Joda, dette har jeg lært den "harde" veien. Om det er flatt så vil o-ringen tyte ut et eller annet sted... Spor er virkelig viktig her!

Og en annen ting.... Det kan være en fordel å kjøre en lekkasje-test FØR en isolerer.  :bank2:

ja eg har ei gjennomføring med gjenger på begge sider og ein flat mutter på midten.. på innsida av kranen/ i kjelen fester eg eit 90 grader rør som går ned mot bunnen av karet..på utsiden fester eg kule kran..ja eg må nesten bare prøve forskjellig siden o ring ikkje var tingen her.. men trur ei teflon skive eller silikon skive (kankje begge deler) vil bli eit bra resultat!! er det noen ting eg bør unngå med tanke på matreiale som ein ikkje skal bruke..eller er det slik at tåler det varme så er det brukandes??

Det beste og billigaste eg har funne ut virkar utan å leke ein einaste dråpe er slik som beskrive her:

http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,5362.msg44695.html#msg44695
Nippelen har eit parti på mitten utan gjenger slik at o-ringane tettar mot denne i tillegg til kjeleveggen. Har du ein heilgjenga gjennomføring vil det lekke i gjengene fordi o-ringen ikkje når heilt inn i botnen av gjengene.

Muttrane har spor for at o-ringen ikkje skal poppe ut, men sporet er ikkje så djupt så o-ringen kan ta opp krummingen i kjelen utan at mutteren botnar mot kjeleveggen.

Denne patenten brukar eg på kjele, HLT, MLT og gjæringskara mine og det har endå ikkje leke ein einaste dråpe.

Du får og gjenger på både innsida og utsida så ein kan montere på kva som helst både inni og utpå om ein vil.

Tilbake
Topp