• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Perforert plate til silbunn

Hei,

Jeg har mye igjen av en 1000 x 2000 mm rustfri (304) stålplate. Plata er 1.5 mm tykk, 2 mm huller, optimalt for silbunn i meskekar.

rustfri.PNG


300,- for 498 x 498 mm (5 stk.)
250,- for 400 x 400 mm (2 stk.)

Kuttes enkelt med vinkelsliper.

Jeg farter en del mellom Larvik og Oslo (E18), så kan ta med og møte langs denne strekningen. Sender ikke i posten.
 
Sist redigert:
Hei. Kunne godt tenkt meg en av disse på 400x400.. Bor du i Larvik? Isåfall kan det hentes. Tomas
 
Bor på Nøtterøy, jobber på Borgeskogen - og har kolleger i stort sett hele Vestfold - hvor holder du til?
 
Jeg er interessert i den største varianten av dem. Kan vi ta det neste gang du er i Oslo? I så fall, når?
 
Skal til Oslo (Rosenkrantzgt. 15) på onsdag - er på den adressen mellom 10:00 og 16:00 - om det passer?
 
Jeg vil gjerne kjøpe en av de store hvis du har fler. Kan du gjøre en stopp på Lysaker neste gang du skal til Oslo?
 
Det kan jeg få til. Bussholdeplassen på Lysaker. Rett etter Lysakerlokket F.eks. Jeg kan treffes på 92448906
 
Tar en stor hvis du har fler.
Bor i Moss, men er i Oslo onsdag og torsdag denne uken. Er du? Passer best før 10 eller etter 16 for min del.
 
Kan varmt anbefale platene til akarslen. Karslige!

Slo en dykkert i senter og roterte platen under vinkelsliperen. Ble rund og fin.
Tykk nok plate til at den ligger flatt i bunn av en halv 150-liters VVB uten å trenge støtte. Sirkulering, røring og skylling gikk som en drøm, en enorm forbedring fra min gamle 12".
 
Tilbake
Topp