Siden tråden allereder er opprettet......... Er det noen som sitter på denne modellen http://www.auberins.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=4 og som skal kvitte seg med den? Jeg har tydeligvis vært i tåka, ref forrige innlegg når jeg bestilte fra USA en sen natt....... Og her sitter jeg med postkasser i skjegget, og et bryggerioppsett som må kjøres veeeldig manuelt ved brygging :bank2:
Har den sestos PIDen Mixtea selger, kjøpt fra annen selger, fungerer bra sammen med pt100 sensor!
Greitt å bestille separat ssr for å komme under tollgrensa, pass bare på få PIDen som er laget for SSR, måtte lodde litt på min siden jeg bestilte feil
Har den sestos PIDen Mixtea selger, kjøpt fra annen selger, fungerer bra sammen med pt100 sensor!
Greitt å bestille separat ssr for å komme under tollgrensa, pass bare på få PIDen som er laget for SSR, måtte lodde litt på min siden jeg bestilte feil
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.