Noen som har en ekstra slik liggende å slenge?
Løver Norbrygg-medlem 2 Aug 2017 #2 Det tror jeg. Skal sjekke nærmere og gi beskjed Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Løver Norbrygg-medlem 2 Aug 2017 #4 Har 1 stk ubrukt liggende med kort føler og 1/2" NPT. 2m kabel står det på posen Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Har 1 stk ubrukt liggende med kort føler og 1/2" NPT. 2m kabel står det på posen Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Staro Norbrygg-medlem 2 Aug 2017 #6 Usikker på hva lang eller kort er. Trenger av den typen jeg bar kan skru inn i en T-kobling som denne:
Usikker på hva lang eller kort er. Trenger av den typen jeg bar kan skru inn i en T-kobling som denne:
Staro Norbrygg-medlem 2 Aug 2017 #8 Spør sånn jeg siden dere bor i Oslo: Har @msevland eller @Oberstbräu en med kort føler?
Tor. Norbrygg-medlem 2 Aug 2017 #9 Staro skrev: Spør sånn jeg siden dere bor i Oslo: Har @msevland eller @Oberstbräu en med kort føler? Klikk for å utvide... Jepp!
Staro skrev: Spør sånn jeg siden dere bor i Oslo: Har @msevland eller @Oberstbräu en med kort føler? Klikk for å utvide... Jepp!