Pumpe hos bryggeland?

Er dette en Iwaki? http://bryggeland.no/pumpe-20r.html
Den holder vel godt til brygg i 25L størrelsen. Hovedsaklig flytting av vørter fra bank til kjele. Har en solar project som har fått som oppgave å resirkulere mesk å flytte fra meskekar til bank.

Vedlegg

• pumpeskjema copy.jpg
    pumpeskjema copy.jpg
    77,4 KB · Sett: 717
Jepp dette er Iwaki pumpe, jeg har lillebroren. skal du flytte vørter gjør den jobbem,HELT LYDLØST.

Dersom du er i tvil om noe angående pumpa, så foreslår jeg at du ringer dem og sjekker opp. Resun er vel ansett som en kvalitetsleverandør, så vidt jeg vet.

gustavf skrev:
Dersom du er i tvil om noe angående pumpa, så foreslår jeg at du ringer dem og sjekker opp. Resun er vel ansett som en kvalitetsleverandør, så vidt jeg vet.

Kan null og niks om pumper så må vel holde igjen betalinga litt. Det skulle dog forundere meg litt om en så anerkjent leverandør som V&B/Bryggeland driver med taskenspilleri.

Vin og Bar driver nok ikke med taskenspilleri. Det står at det er ei pumpe og ikke noe om merke.

Ved netthandel i Norge har du jo uansett returrett.

gustavf skrev:

sikkert en knall pumpe.

Katla har også en god pumpe. Til en litt rimeligere pris.

Bryggmaker.no

Rutof skrev:
gustavf skrev:

sikkert en knall pumpe.

Bryggmaker.no

Den var desverre ikke på lager, og jeg vil ha pumpe til neste brygg :)

Bernts skrev:
Jepp dette er Iwaki pumpe, jeg har lillebroren. skal du flytte vørter gjør den jobbem,HELT LYDLØST.

Beklager hvis jeg har ledet deg på villspor, den er helt lik Iwaki pumpen samt at de bruker samme modell navn. Hvis den er et annet merke, så hadde jeg også blitt " lurt".

Edit: den har også samme spec som iwaki md 20 R, 27 l pr min.

Bernts skrev:
Bernts skrev:

Beklager hvis jeg har ledet deg på villspor, den er helt lik Iwaki pumpen samt at de bruker samme modell navn. Hvis den er et annet merke, så hadde jeg også blitt " lurt".

Edit: den har også samme spec som iwaki md 20 R, 27 l pr min.

Ingen fare, lærer litt underveis her, og det er bare fint. Kan godt hende det er en kjempepumpe, dersom det er en annen enn det jeg trodde det var, bare utrolig vanskelig å finne noe informasjon om den...

Hvis du er interessert i Iwaki, kan du ringe Iwaki Norge. Jeg bestilte noen resevedeler derfra her om dagen.
Ring Fredik på nr +47 23 38 49 00/+47 416 52 454.

runarstock skrev:
Rutof skrev:
gustavf skrev:

sikkert en knall pumpe.

Bryggmaker.no

Den var dessverre ikke på lager, og jeg vil ha pumpe til neste brygg :)

Jau - den er nok på lager.  Lagersjefen har tabba seg ut og gløymt å sletta ei melding frå før årsskiftet. 

Tilbake
Topp