Rabattkoder for medlemmer 2021

Det kan være pga av at i dag er 21.01, men fikk også spørsmål om jeg hadde handle på nett hos de før, det har jeg, og det var der han fant at jeg var norbrygg medlem.
Vet ikkje, men fikk til svar "dei kunne se andre brukte den nye koden" impulskjøp er ikkje like gøy når ein må vente dagesvis på kode ein skulle hatt fra starten av året =)
 
Vet ikkje, men fikk til svar "dei kunne se andre brukte den nye koden" impulskjøp er ikkje like gøy når ein må vente dagesvis på kode ein skulle hatt fra starten av året =)
Se post 10, det har visst vært mulig for eksisterende medlemmer å få nye koder før betaling er gjort. Jeg mener det egentlig burde vært motsatt, nye rabattkoder burde ikke vært innført før ordinær betalingsfrist og trekkdato for avtalegiro, i stedet for ved årsskifte.
 
Se post 10, det har visst vært mulig for eksisterende medlemmer å få nye koder før betaling er gjort. Jeg mener det egentlig burde vært motsatt, nye rabattkoder burde ikke vært innført før ordinær betalingsfrist og trekkdato for avtalegiro, i stedet for ved årsskifte.
Enig, dette bør det vere bedre styrpå.. sjøl om det bare er 50-100 kr spart på kjøpet så det mer prinsippet... Fant frem og fikk bet via 2030 og sms rekning, får bare vente =)
 
Det er jo også litt dårlig gjort av Ølbrygging. De er selvsagt ikke ansvarlige for Norbrygg, og hva som skjer med medlemskapet og rabattkodene etter årskiftet. Men de kunne jo prøve å hjelpe kunden uansett.
Jeg fikk f. eks rabatt hos Strømmen (i høst, når rabattkoden ikke var på plass enda). Jeg bare sendte melding til salgsavdelinga at jeg var Norbrygg-medlem og spurte om jeg kunne få rabatt. Så enkelt var det :).
 
Det er jo også litt dårlig gjort av Ølbrygging. De er selvsagt ikke ansvarlige for Norbrygg, og hva som skjer med medlemskapet og rabattkodene etter årskiftet. Men de kunne jo prøve å hjelpe kunden uansett.
Jeg fikk f. eks rabatt hos Strømmen (i høst, når rabattkoden ikke var på plass enda). Jeg bare sendte melding til salgsavdelinga at jeg var Norbrygg-medlem og spurte om jeg kunne få rabatt. Så enkelt var det :).
Ja syntes og det va småligt, har handla ganske mye der og ordren eg spurte utfra var ikkje så det tok levebrøde fra dei med rabatten å forklarte dei eg hadde testa med bytte fra 20 til 21 og på slutten men syns dette bør norbrygg fikse til nesteår, vert bet medlem siden 2017 elller der omkring og aldrig vert noe sånn styr med rabatten før... irri
 
Ja syntes og det va småligt, har handla ganske mye der og ordren eg spurte utfra var ikkje så det tok levebrøde fra dei med rabatten å forklarte dei eg hadde testa med bytte fra 20 til 21 og på slutten men syns dette bør norbrygg fikse til nesteår, vert bet medlem siden 2017 elller der omkring og aldrig vert noe sånn styr med rabatten før... irri
Dette med rabattkoder er ikke Ølbrygging sin feil. Samtidig skjønner jeg ikke, at de ikke gidder å hjelpe en kunde med sånne ting - spesielt hvis du har handla hos dem en del før.
Ølbrygging er ikke den eneste bryggebutikken i Norge, så kanskje de gidder andre steder :p .
 
Dette med rabattkoder er ikke Ølbrygging sin feil. Samtidig skjønner jeg ikke, at de ikke gidder å hjelpe en kunde med sånne ting - spesielt hvis du har handla hos dem en del før.
Ølbrygging er ikke den eneste bryggebutikken i Norge, så kanskje de gidder andre steder :p Nei, det er på ingenmåte Ølbrygging sin feil... Dette er norbrygg sitt opplegg. Men syns det va smålig rabatt på eit kjøp til 1700kr er heller ikkje mye, men satse på norbrygg har bedre styr på dette til neste år...syns det blei meget irriterendes, impulskjøp er ofte dei beste
 
Jeg handla hos BryggSelv forrige uke og fikk rabatt automatisk, uten at jeg måtte legge inn den nye rabattkoden. Så man unngår styr med rabattkoder ihvertfall hos BS. Bare litt kjipt at de ikke gir rabatt på hele sekker med malt - det er det jeg stortsett handler hos dem.
 
Kommer rabattkodene umiddelbart ved sending av SMS? Forsøkte å bestille i går kveld, men har fortsatt ikke mottatt noe.
 
Hva som er egentlig poenget med å ikke legge ut rabattkodene her på forumet, eller i hypersys?

Blir kodene misbrukte av ikke-norbrygg medlemer?
 
Hva som er egentlig poenget med å ikke legge ut rabattkodene her på forumet, eller i hypersys?
For å gjøre det enklere å oppdatere rabattkodene ønsket vi ha dem kun på et sted. Vi ville ha en måte å distribuere kodene på som var tilgjengelig uten innlogging.

Før brukte vi forumet og medlemskortet i Hypersys. Det er en ganske liten andel av medlemmene som bruker forumet og enda færre som logger seg inn i Hypersys. Forumet har dessuten den ekstra ulempen at man i perioden fra nyttår til midten av februar har tilgang til medlemsfordelene selv om man enda ikke har betalt kontingenten for inneværende år. Medlemskortet i Hypersys vil sannsynligvis bli avviklet ganske snart, da det er spesialfunksjonalitet for Norbrygg og ikke vedlikeholdt av leverandøren.
 
Tilbake
Topp