Vet ikkje, men fikk til svar "dei kunne se andre brukte den nye koden" impulskjøp er ikkje like gøy når ein må vente dagesvis på kode ein skulle hatt fra starten av året =)Det kan være pga av at i dag er 21.01, men fikk også spørsmål om jeg hadde handle på nett hos de før, det har jeg, og det var der han fant at jeg var norbrygg medlem.
Se post 10, det har visst vært mulig for eksisterende medlemmer å få nye koder før betaling er gjort. Jeg mener det egentlig burde vært motsatt, nye rabattkoder burde ikke vært innført før ordinær betalingsfrist og trekkdato for avtalegiro, i stedet for ved årsskifte.Vet ikkje, men fikk til svar "dei kunne se andre brukte den nye koden" impulskjøp er ikkje like gøy når ein må vente dagesvis på kode ein skulle hatt fra starten av året =)
Enig, dette bør det vere bedre styrpå.. sjøl om det bare er 50-100 kr spart på kjøpet så det mer prinsippet... Fant frem og fikk bet via 2030 og sms rekning, får bare vente =)Se post 10, det har visst vært mulig for eksisterende medlemmer å få nye koder før betaling er gjort. Jeg mener det egentlig burde vært motsatt, nye rabattkoder burde ikke vært innført før ordinær betalingsfrist og trekkdato for avtalegiro, i stedet for ved årsskifte.
Ja syntes og det va småligt, har handla ganske mye der og ordren eg spurte utfra var ikkje så det tok levebrøde fra dei med rabatten å forklarte dei eg hadde testa med bytte fra 20 til 21 og på slutten men syns dette bør norbrygg fikse til nesteår, vert bet medlem siden 2017 elller der omkring og aldrig vert noe sånn styr med rabatten før... irriDet er jo også litt dårlig gjort av Ølbrygging. De er selvsagt ikke ansvarlige for Norbrygg, og hva som skjer med medlemskapet og rabattkodene etter årskiftet. Men de kunne jo prøve å hjelpe kunden uansett.
Jeg fikk f. eks rabatt hos Strømmen (i høst, når rabattkoden ikke var på plass enda). Jeg bare sendte melding til salgsavdelinga at jeg var Norbrygg-medlem og spurte om jeg kunne få rabatt. Så enkelt var det .
Dette med rabattkoder er ikke Ølbrygging sin feil. Samtidig skjønner jeg ikke, at de ikke gidder å hjelpe en kunde med sånne ting - spesielt hvis du har handla hos dem en del før.Ja syntes og det va småligt, har handla ganske mye der og ordren eg spurte utfra var ikkje så det tok levebrøde fra dei med rabatten å forklarte dei eg hadde testa med bytte fra 20 til 21 og på slutten men syns dette bør norbrygg fikse til nesteår, vert bet medlem siden 2017 elller der omkring og aldrig vert noe sånn styr med rabatten før... irri
Dette med rabattkoder er ikke Ølbrygging sin feil. Samtidig skjønner jeg ikke, at de ikke gidder å hjelpe en kunde med sånne ting - spesielt hvis du har handla hos dem en del før.
Ølbrygging er ikke den eneste bryggebutikken i Norge, så kanskje de gidder andre steder Nei, det er på ingenmåte Ølbrygging sin feil... Dette er norbrygg sitt opplegg. Men syns det va smålig rabatt på eit kjøp til 1700kr er heller ikkje mye, men satse på norbrygg har bedre styr på dette til neste år...syns det blei meget irriterendes, impulskjøp er ofte dei beste
Beklager. Beergear har ligget i oversikten ved en feil og det er ikke rabatt der. Skal fjerne dem nå.Fikk koder på sms, men det mangler kode for Beergear?
Du må aktivt sende en SMS for å motta kodene, som angitt i post 1 i denne trådenI he ikkje fått rabattkoder selv om giro er betalt for lenge siden og telefonnummeret mitt ligger i hypersys
Kommer rabattkodene umiddelbart ved sending av SMS? Forsøkte å bestille i går kveld, men har fortsatt ikke mottatt noe.
Takk, prøvde igjen nå forsatt ingenting. Ser i hypersys at både telefonnummer og medlemskap er ok. Får kontakte medlemsservice.Ja, jeg fikk mine med en gang.
For å gjøre det enklere å oppdatere rabattkodene ønsket vi ha dem kun på et sted. Vi ville ha en måte å distribuere kodene på som var tilgjengelig uten innlogging.Hva som er egentlig poenget med å ikke legge ut rabattkodene her på forumet, eller i hypersys?