Randall The Enamel Animal

Synes å ha hørt at det ble servert noe på denne måten under NM. Kanskje det er noen her som var der og kanskje tom smakte på sakene? Bra måte å kunne smaksette en type øl med forskjellige smaker skulle jeg tro, eller er dette litt " på siden" av hva som er "lov" i bryggemiljøene??

Leif Ivar

Jeg var heldig og fikk servert det aller siste glasset med denne kreasjonen under NM, og jeg minnes jeg utbrøt: En fantastisk øl!! Da hadde jeg riktignok drukket div øl gjennom hele kvelden, men allikavæl...! En sånn innretning må da være stuerent som noe (Ser litt mystisk ut bare :D) Jeg har også hørt veletablerte bryggere drømme om å ha muligheten til å tilsette humla så umiddelbart som mulig før tapping, og mer umiddelbart enn detta får du vel ikke?! ->Max aroma!!
(Øl'n under NM sto t.o.m. skilta med kun aromahumle!)  Nam...

Åh ja, løp og kjøp! :) Du kan forsåvidt bare kjøpe et sånt filtreringssett fra Petit f eks (7182  Ølfilter, hus 9 3/4"  Med slanger og overgang mot utventil Corneliusfat. Kan også leveres med bajonettkoblinger (pinlock)). Så kan du bruke det til filtrering av øl, og som 'Randalliser' ved å koble tappeslangen til utgangen.

Tilbake
Topp