har dere noen tips til hvordan unngå at bunngrumset som blir virvlet opp ved at fatet blir håndtert havner i glasset?
Har ikke tenkt til å bry meg med filterering.
Flotør?
Kappe stigerør??
La stå kaldt og en stund før du reiser, tapp av en halvliter eller så så skal du være kvitt en god del av det. Du kan bruke gelatin før du tapper denne halvliteren og.
La stå kaldt og en stund før du reiser, tapp av en halvliter eller så så skal du være kvitt en god del av det. Du kan bruke gelatin før du tapper denne halvliteren og.
Gjør som over, men etter at du har tappet av det første grumset, så overfører du resten av ølet til nytt fat. Jeg gjør det slikt om jeg skal transportere fat og vil at det skal være klart for tapping ved ankomst.
en ølkobling i hver ende av en slange, likt trykk på begge fat, sette co2-koblingen på det fulle fatet. Så er det bare å løfte på sikkerhetsventilen på det som skal fylles.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.