Hei. Noen som har erfaring med bruk av Rosmarin og Nype i IPA? Mengde pr liter og koketid? Sabeltann
Sabeltann 10 Des 2015 #1 Hei. Noen som har erfaring med bruk av Rosmarin og Nype i IPA? Mengde pr liter og koketid? Sabeltann
loebrygg Norbrygg-medlem 10 Des 2015 #2 Nei, men rosmarin høres ikke så dumt ut nype er jeg mer skeptisk til, men interessant
M Morten Haavaldsen 2 Aug 2016 #3 Smakte på "Gylden IPA" fra Schiøtz i København i dag. Den var annerledes forfriskende og duftet godt. Er så vant til amerikansk humle og tror det er det "beste", men denne har jeg lyst til å prøve å finne oppskriften på.
Smakte på "Gylden IPA" fra Schiøtz i København i dag. Den var annerledes forfriskende og duftet godt. Er så vant til amerikansk humle og tror det er det "beste", men denne har jeg lyst til å prøve å finne oppskriften på.
Cito 16 Nov 2016 #4 Løfter denne, skal prøve på noe lignende. Noen med formening om EBC og IBU? Tenker nype og rosmarin på 0min?
Løfter denne, skal prøve på noe lignende. Noen med formening om EBC og IBU? Tenker nype og rosmarin på 0min?