samkjøp 0,5liter flasker

Treig

Norbrygg-medlem
Vi har fått et finfint tilbud fra Berentsen om kjøp av 0,5liter flasker for kr 5,- pr stk (mot kr 8,- på bryggselv).
Berentsen går over til 0,33-flasker for å lettere kunne plassere ut sine varer i butikker + selge på utesteder (0,33 vil føre til lavere pris og derfor også lettere å sammenlikne øl'en mot andre 0,33. -Idag ligger de selvsagt mye høyere i pris enn konkurrenter med sine 0,5liter flasker).

Optimalt ønsker Berentsen å selge en palle (ca 1k flasker), -da kan de også være behjelpelige med transport..
Vi har kun planer om å kjøpe 300 stk og ser derfor etter andre interesserte parter?

Rop ut om dere vil hive dere på!

Thomas/Treig
 
Jeg tar kontakt med Berentsen og hører med dem om leveringstid mm.

Foreløpig er det registrert:

Meg:   300
BjarteHeigre 120
Torbjørn Refsnes 200
Eureka  200
Rene 100
Odsov 100

De var usikre om total antall flasker på en pall, men mente det var mellom 1000 og 1200 stk..
jeg ber dem samtidig undersøke dette. uansett så er det sikkert ikke problem å sende med et par bokser med flasker om de allerede kommer med en palle..
 
det er registrert.
Berentsen skulle sjekke antall flasker på en Pall mm, jeg oppdaterer tråden når jeg vet mer om antall + levering.

har registrert følgende, og holder av i rekkefølge.

meg 300
BjarteHeigre 120
Torbjørn Refsnes 200
Eureka 200
Rene 100
Odsov 100
OrjanP 100
yngveB 100
Totalt: 1220
 
Jeg ligger dessverre sykemeldt med bronkitt dennne uken og får ikke sjekke mailen.. legger ut en status på mandag når jeg har fått tilgang til inboxen igjen
 
Oppdatering;
Det er 1900 flasker på en pall og de ønsker å fylle denne. Det vil si vi har 500 flasker til overs for de som er interesserte.

Ettersom jeg må legge ut for flaskene er det nå viktig at alle som har skrevet seg opp, ennå står for bestillingen.
Skulle du endre mening har du til begynnelsen av neste uke å gjøre dette..

Thomas
 
Treig skrev:
Oppdatering;
Det er 1900 flasker på en pall og de ønsker å fylle denne. Det vil si vi har 500 flasker til overs for de som er interesserte.

Ettersom jeg må legge ut for flaskene er det nå viktig at alle som har skrevet seg opp, ennå står for bestillingen.
Skulle du endre mening har du til begynnelsen av neste uke å gjøre dette..

Thomas

Jeg kan ta 80 til, totalt 200.
 
Supert Bjarte. I tillegg øker jeg mitt oppkjøp til 200 så da er det 400 flasker igjen.
 
Jeg trekker meg. Hadde en batch som måtte tappes på mandag. Kjøpte da inn flasker.

Da blir det 100 til overs.

Ps: Hvis du blir sittende med flaskene som jeg bestilte, så kjøper jeg de ettersom jeg hadde skrevet meg opp.
 
OrjanP skrev:
Vi kan ta de 100 til Rolse så det blir totalt 200 på oss da.

flotte greier.
det blir levering i Stavanger kommende uke.
holder dere oppdatert på når og hvor.
 
Tilbake
Topp