• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selger unna noe utstyr i Stavanger

Heisann godtfolk.

Jeg må selge unna noe utstyr som jeg ikke har bruk for lengre:

SOLGT 1x Igloo Marine 48, 45,5l. Denne har vært min trofaste mesketank. Det er installert kobbermanifold og kuleventil.
Selges for 500 spenn.

SOLGT 1x BeerBrew 30. Dette er v.1. Har gjort flere endringer på denne. Den er utstyrt med T-kobling med termometer og utgang for kuleventil. Det er også montert nivåindikator.
Ekstrautstyret er kjøpt hos homebrewstuff, og termometeret viser fahrenheit. Men dette er noe man raskt blir vant med å bruke.
Har også effektdimmer med denne, men det er midlertidig montert i en plastikboks. Dette bør monteres i noe mer solid. (Fungerer skikkelig bra, fastbrente rester er ikke tilfellet ved bruk av dimmeren).
Selges komplett for 1500 spenn.
Edit: Var litt rask, kuleventil følger ikke med. Men dette fås billig på Biltema for 55,-

MERK: BB30 er ikke grundig vasket og klar for overtakelse som bildet viser. Dette vil selvfølgelig skje før overtakelsen.

Utstyret hentes hos meg etter avtale. Bor i Stavanger, like ved Tjensvoll krysset.

Bilder blir lagt ut snarest. :)

Kjøper BBen hvis du er villig til å pakke den inn og ta en tur til posten ;) betaler selvfølgelig for frakt!

EDIT: Æsjda, ett minutt for seint... :p Men trenger du den kun til skyllevann har du et billigere alternativ her Anders http://tinyurl.com/a3wx4q8 Tilogmed ny
(I-håp-om-å-få-bben... )

Det tror jeg kan ordnes. Har enda orginalemballasjen, tror jeg... :)
Skal sjekke det ut og gir tilbakemelding i kveld.

EDIT: Fikk ikke med meg at andersreve var først. Riiser er second in line :)

Jeg var kanskje først, men venter fremdeles på bildene ;) Er ikke villig til å kjøpe usett, så om andre ønsker det: Gi gass!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis ingen tar meskekaret, så stiller jeg meg gjerne i kø, men da må det sendes til Bergen:)

Waltz skrev:
Det skal fortsatt til Trondheim hvis selger orker å ta turen til postkontoret.. :)

jepp, og jeg respekterer den ;)
stiller meg bare i kø bak tr.hjem.. kan være portoen kommer på mer enn hva karet koster ;)

Fant orginalemballasjen til BB30. Riiser jeg må få sjekket opp hvor mye det kommer til å koste i porto. Er det slik at du vil ha det uansett pris på porto?

Meskekaret sender jeg ikke. Så dersom Treig vil ha det, er det hans.

:'(

Her er prisene for å sende pakker innenlands..

NORGESPAKKEN EGENEMBALLERT PRIS PR STK
0 - 10 kg                                             Kr 140,-
10 - 25 kg                                             Kr 250,-
25 - 35 kg                                             Kr 360,-

og størrelsen er under 120X60X60

Så hadde du tapet flere omganger rundt meskekaret og evt tapet ekstrautstyret i en pose/eske på lokket så hadde det vært bra nok embalering.. siden du mest sannsynligvis skal på posten å levere BB30.. men vil du ikke så vil du ikke..

flottings! jeg tar det jeg!
ifølge bryggselv er portoen 250 for karet, samt når man må lete land og strand rundt etter papp ser jeg lett avgjørelsen.

sender deg PM med telefonnnummer m.m.

Treig

Aleksander_B skrev:
Fant orginalemballasjen til BB30. Riiser jeg må få sjekket opp hvor mye det kommer til å koste i porto. Er det slik at du vil ha det uansett pris på porto?

Meskekaret sender jeg ikke. Så dersom Treig vil ha det, er det hans.

Ser ut som det blir 250 i frakt ca? Så lenge det er under 500 er det ihvertfall aktuelt :) Den måler vel mindre enn 120x60x60?

Tilbake
Topp