Series X Kegerator vs Mangrove Jacks

ADale

Norbrygg-medlem
I disse tider vurderer jeg å kjøpe denne fra Kegland, men har lest tidligere her at det bråker for mye om det skal stå i en stue f.eks. Det kan se ut som at dette fortsatt gjelder utifra beskrivelsen hvor vi også kanhøre på lydfiler av hvordan det høres ut. Men er det noe alternativ, bortsett fra å lage et selv? Rart det ikke er mer konkurranse på dette området?



Hva med denne? Erfaringer med lyd?

 
Sist redigert:
S
I disse tider vurderer jeg å kjøpe denne fra Kegland, men har lest tidligere her at det bråker for mye om det skal stå i en stue f.eks. Det kan se ut som at dette fortsatt gjelder utifra beskrivelsen hvor vi også kanhøre på lydfiler av hvordan det høres ut. Men er det noe alternativ, bortsett fra å lage et selv? Rart det ikke er mer konkurranse på dette området?



Hva med denne? Erfaringer med lyd?

Svoger kjøpte X-kegeratoren, og monterte den på hytta i helgen. Den bråker slett ikke så mye. Kaldluftsvifta som går opp i tappetårnet gir mest støy, men den kan vel slås av. Selve kegeratoren er som et vanlig stillegående kjøleskap, sier svoger. Den står i stue/åpent kjøkken der. Mangrove-utgaven ser da akkurat likt ut som Kegland sin?
 
ok, høres bra ut. Tror de også har forbedret den siden første modell kom på markedet.
 
Har to stk Keg King kegerator fra 2018. Den ene bråker mye, den andre er relativt rolig. Fortsatt er det en del støy fra den rolige som har fått plass i et hjørne på stua. Vil tro at de nye er mer stue-vennlige, hvertfall håper jeg jo det.
 
Tilbake
Topp