Kom over denne slangen hos Swedol. Er det noen som har prøvd den? Prismessig er den jo ganske grei.
TSH 1 Des 2014 #1 Kom over denne slangen hos Swedol. Er det noen som har prøvd den? Prismessig er den jo ganske grei.
TSH 1 Des 2014 #3 kjetilG skrev: jeg bruker noe lignende på tappe kranene mine. kjøpt på tess. Klikk for å utvide... Går det greit med tanke på veggtykkelsen og knekker? Vet de med tykkere vegg tåler rimelig liten radie før de får en knekk.
kjetilG skrev: jeg bruker noe lignende på tappe kranene mine. kjøpt på tess. Klikk for å utvide... Går det greit med tanke på veggtykkelsen og knekker? Vet de med tykkere vegg tåler rimelig liten radie før de får en knekk.
kjetilG 1 Des 2014 #4 Jeg har ikke hato noe problem med knekker, men har ingen krappe radier på slangen heller.
TSH 1 Des 2014 #5 kjetilG skrev: Jeg har ikke hato noe problem med knekker, men har ingen krappe radier på slangen heller. Klikk for å utvide... Ok. Prisen er uansett såpass god at det ikke skader å kjøpe 10-20 meter for å prøve.
kjetilG skrev: Jeg har ikke hato noe problem med knekker, men har ingen krappe radier på slangen heller. Klikk for å utvide... Ok. Prisen er uansett såpass god at det ikke skader å kjøpe 10-20 meter for å prøve.