Smakskvelder og usmakskurs i Bergen

Hei! Er en nybegynner og kunne godt tenke meg å lære mer om øl, gjerne gjennom å bli medlem i Norbrygg og etterhvert gå skrittene til å kunne bedømme øl.

Er det noen aktive medlemmer i Bergen eller omegn som kan tenke seg å organisere smakskvelder eller usmakskurs?

Jeg hjelper gjerne til med organisering og gjennomføring hvis noen med litt erfaring kan hjelpe i gang og det er flere interesserte?
 
Hei! Er en nybegynner og kunne godt tenke meg å lære mer om øl, gjerne gjennom å bli medlem i Norbrygg og etterhvert gå skrittene til å kunne bedømme øl.

Er det noen aktive medlemmer i Bergen eller omegn som kan tenke seg å organisere smakskvelder eller usmakskurs?

Jeg hjelper gjerne til med organisering og gjennomføring hvis noen med litt erfaring kan hjelpe i gang og det er flere interesserte?
Hei Anders! Beklaga seint svar, men dette kan vi ordne :)

Vi heldt i desse dagar på å planlegge dommarkurs her i Bergen. Viss du ynskjer å bli øldommar kan du melde deg opp på kurset og ta dei to første bolkane elektronisk. Når desse er gjennomført, og du består testen, kan du melde deg på smakehelga som skal arrangerast på nyåret. Om du består testen her kan du bli uteksaminert som øldommar. Det er berre å ta kontakt om det er noko du lurer på i forbindelse med dette.

Vi køyre også usmakkurs jamnleg. 1-2 gonger i året. Vi har planlagt å køyre eit usmakkurs i forbindelse med Vossatreffet som skal arrangerast på Skulestadmo 25.november. Du er hjarteleg velkommen både på treffet og på usmakkurset. Kurset er ikkje heilt spikra endå, men vi skal prøve å få det til.

Ellers har vi litt andre arrangement i løpet av året, feks Vinterblot 27.januar, og sommarfest - som vi trur blir arrangert i månadsskiftet mai/juni. På hausten arrangera vi Bjorleik - som regel med ein god ekstern føredragshaldar.
Og så er det bryggekonkurransar :)

Vi er med andre ord eit aktivt miljø, og det er berre å bli med - vi har plass til mange fleire. Om du melder deg inn i Norbrygg no får du heile neste år med på kjøpet:)
 
Tilbake
Topp