• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Sodastream holder for corneliusfat (Bergen)

Kan anbefales. Jeg har brukt Eddy sitt design lenge nå, og det er prima.
https://forum.norbrygg.no/threads/tappetarn-til-corneliusfat-3d-print.26494/page-5#post-309593
[Edit] har faktisk akkurat montert deler av den i kjelleren på hytta :)
98deda643bdd128d8681ec5ab3a9ea38.jpg
 
Sist redigert:
Så gøy å se at de blir tatt i bruk og satt pris på!
Jeg har sagt det siste halve året at jeg skal prøve å få printa no mer, men har ikke fått tid.

3D filene gis bort gratis, bare å spørre. Sender så fort jeg får satt meg på en stasjonær pc.
 
Eddy: Jeg hadde også satt stor pris på et sånn "cornelius"-fat kit... Har leita lenge etter en løsning å bruke i stua, og om jeg kan klipse en sånn på corneliusen så hadde det vært helt magisk :)

Hvor mye tar du for et sett (når du får tid)?
 
Eddy: Jeg hadde også satt stor pris på et sånn "cornelius"-fat kit... Har leita lenge etter en løsning å bruke i stua, og om jeg kan klipse en sånn på corneliusen så hadde det vært helt magisk :)

Hvor mye tar du for et sett (når du får tid)?

Hei du,
Jeg har tatt svimlende 1100 for et komplett sett (tappekranholder, drip tray og sodastreamflaskeholder). Kanskje jeg børster støv av printeren når det blir litt kaldere ute. Da tar jeg kontakt igjen :)
 
Hei du,
Jeg har tatt svimlende 1100 for et komplett sett (tappekranholder, drip tray og sodastreamflaskeholder). Kanskje jeg børster støv av printeren når det blir litt kaldere ute. Da tar jeg kontakt igjen :)

Det hadde vært supert! Er veldig interessert i en slik sak! :) Regner med at den passer både 9/12/19L fat?
 
Så gøy å se at de blir tatt i bruk og satt pris på!
Jeg har sagt det siste halve året at jeg skal prøve å få printa no mer, men har ikke fått tid.

3D filene gis bort gratis, bare å spørre. Sender så fort jeg får satt meg på en stasjonær pc.
Hvor kan man finne denne fila?

Sent fra min F8331 via Tapatalk
 
Tilbake
Topp