• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt: S-kobling og 4x 20l bryggerifat

MaRw

Lang historie kort: Sitter nå på 4x 20l bryggerifat (Hansa fat) og en tilhørende nesten ny S-Kobling.
Minst 2 av dem er tomme, ikke vasket.
Hvis noen er interessert, vennligst ta kontakt/gi bud på PM

Edit: Bør hentes i Oslo

Sist redigert:
"
  • For i sikre full transparens skal all korrespondanse frem til salgspunktet skje i tråden. Budgiving etc skal ikke foregå skjult, for eksempel ved bruk av pm. Personlig informasjon kan sendes utenfor.
"
Fra reglene for Kjøp og Salg.

Pr nå er de 2 andre fatene ubrukt, tømmer/flasker innholdet etterhvert. Tar budrunden her om det finnes interesserte :)

Sist redigert:
Sorry, vært borte en stund men kan legge opp noen bilder til uka. Skulle gjerne ha solgt det samlet. Er det noen som vet hva panten er på slike fat? Ville tippe rundt 250, skulle forhøre meg med lokale pub'en men ikke rukket. Tenkte meg i det tilfelle panten+ 450,- for S-koblinga, kjøpt på bryggeland nypris 698,-

Sorry, vært borte en stund men kan legge opp noen bilder til uka. Skulle gjerne ha solgt det samlet. Er det noen som vet hva panten er på slike fat? Ville tippe rundt 250, skulle forhøre meg med lokale pub'en men ikke rukket. Tenkte meg i det tilfelle panten+ 450,- for S-koblinga, kjøpt på bryggeland nypris 698,-
Kjøper fat og kobling, kr 1400. Kan hente i Oslo i dag og i morgen.

Solgt til Magnarm, han henter senere i uken :)

Er det forresten noen som vet om en bedre måte å fjerne låsepin på stigrøret, fant ingen annen løsning enn dremel jeg.
Kjøper skal fjerne de 3 siste selv så han blir sikkert glad om det er noen som vet om en lettere løsning :)

IMG_1967.JPG

Tilbake
Topp