Speidel gjæringskar 60L ønskes kjøpt. Helst i Tønsberg eller Oslo-området da de er vriene å sende.
kartoffelmos Norbrygg-medlem 19 Mai 2024 #1 Speidel gjæringskar 60L ønskes kjøpt. Helst i Tønsberg eller Oslo-området da de er vriene å sende.
R Rolf Gunnar Seterberget 23 Mai 2024 #2 kartoffelmos skrev: Speidel gjæringskar 60L ønskes kjøpt. Helst i Tønsberg eller Oslo-området da de er vriene å sende. Klikk for å utvide... jeg har 3 i moss 650 pr stk i Moss mvh Rolf Gunnar
kartoffelmos skrev: Speidel gjæringskar 60L ønskes kjøpt. Helst i Tønsberg eller Oslo-området da de er vriene å sende. Klikk for å utvide... jeg har 3 i moss 650 pr stk i Moss mvh Rolf Gunnar
MortenSickel Norbrygg-medlem 28 Mai 2024 #3 kartoffelmos skrev: Speidel gjæringskar 60L ønskes kjøpt. Helst i Tønsberg eller Oslo-området da de er vriene å sende. Klikk for å utvide... Jeg sendte et 120 l en gang. Rullet det inn i gråpapir og det gikk i største klassen hos posten eller postnord.
kartoffelmos skrev: Speidel gjæringskar 60L ønskes kjøpt. Helst i Tønsberg eller Oslo-området da de er vriene å sende. Klikk for å utvide... Jeg sendte et 120 l en gang. Rullet det inn i gråpapir og det gikk i største klassen hos posten eller postnord.
SnorreSC Norbrygg-medlem 28 Mai 2024 #4 kartoffelmos skrev: Speidel gjæringskar 60L ønskes kjøpt. Helst i Tønsberg eller Oslo-området da de er vriene å sende. Klikk for å utvide... Har en i Larvik du kan kjøpe Skal forbi Tønsberg fredag neste uke evt.
kartoffelmos skrev: Speidel gjæringskar 60L ønskes kjøpt. Helst i Tønsberg eller Oslo-området da de er vriene å sende. Klikk for å utvide... Har en i Larvik du kan kjøpe Skal forbi Tønsberg fredag neste uke evt.