Etter god hjelp her på forumet, har jeg nå ett fat med svært god, velkarbonert IPA. Problemet mitt er vel egentlig ganske enkelt, jeg må karbonere et nytt fat, på samme trykk som IPA'en. Jeg trodde jeg hadde kjøpt en fordeler fra Candirect, det har jeg altså ikke gjort. Legger ved bilder av utstyret jeg har. Jeg har CO₂-tilkoblinger mellom CO₂-flaske og fat med tilbakeslagsventil og avtagbar slange. Jeg har fått med en hel haug med nipler, og annet (om dette er av relevans). Jeg hadde tenkt å bruke en slik en som fordeler: http://www.bryggselv.no/products/CO₂-manifold-4-utganger - og ønsker da selvsagt å benytte meg av CO₂-tilkoblingene jeg allerede har med tilbakeslagsventil.
Noen som har noen formening om hva jeg mangler? Niplene på fordeleren er 1cm (5/16") - og det jeg har står markert som 4x8. Problemet er at biten til å feste regulator i, ikke ser ut til å ha avtagbar nippel. Trenger altså noen gode tips fra kloke hoder, for å få dette til å spille skikkelig. Og for å få koblet det hele til regulatoren min.
God hjelp kan belønnes med hjemmebrygg! (Hvis dette er innenfor reglene). :biersmile:
PS: Linken fungerer ikke, men søk på Art.nr: 400351 hos Bryggselv.no.
Noen som har noen formening om hva jeg mangler? Niplene på fordeleren er 1cm (5/16") - og det jeg har står markert som 4x8. Problemet er at biten til å feste regulator i, ikke ser ut til å ha avtagbar nippel. Trenger altså noen gode tips fra kloke hoder, for å få dette til å spille skikkelig. Og for å få koblet det hele til regulatoren min.
God hjelp kan belønnes med hjemmebrygg! (Hvis dette er innenfor reglene). :biersmile:
PS: Linken fungerer ikke, men søk på Art.nr: 400351 hos Bryggselv.no.