• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt SS Brewtech Infussion 37L m/gjenget triclamp + resirk-port

Selger denne da jeg skal ha meg en større en.

Tredelt kran, med 1.5" triclamp på krana (Triclamp kan taes av og man kan sitte igjen med vanlig 1/2" NPT gjenger i krana) samt at det er installert SS brewtech sin resirkuleringsgjennomføring på den (med 1.5" TC på inn og utside, kan taes av og sitte igjen med vanlig 1/2" NPT gjenger), gjennomføringen sitter 90 grader til høyre ifht kranen sett forfra. Kapasiteten er da ca 35L opp til gjennomføringen, men har lagt inn oring på innsiden og så det gjør ikke noe hvis man går over.

Den er brukt men i fin form så føler ikke bilder trengs.

3250 + frakt og emballasje.
 
Sist redigert:
Hei. Jeg kjøper gjerne denne.
Vet du sånn cirka hvor mye det vil koste å sende den til Trøndelag? Eventuelt så kan jeg svippe meg innom når jeg er i hjemtraktene. Ser bosted Hamar, så er ikke lange biten.
 
Hei. Jeg kjøper gjerne denne.
Vet du sånn cirka hvor mye det vil koste å sende den til Trøndelag? Eventuelt så kan jeg svippe meg innom når jeg er i hjemtraktene. Ser bosted Hamar, så er ikke lange biten.

Tror det blir litt over 300. 268 for pakke over 10kg (fingeren i luften på vekt) samt at jeg må pakke den inn i pappeske og bobleplast eller noe. Evt så kan vi møtes på biri eller noe.
 
Biri høres bra ut. Spørs om du orker å sitte på den så lenge. Blir fort august før jeg kjører sørover, men vi skal alltids få til noe.
 
Tilbake
Topp