Jeg har fått litt for mange skudd på to av humlene mine. Det er snakk om Early Bird og Zenith (se http://www.willingham-nurseries.co.uk/hop3.html). Interesserte bes ta kontakt via personlig melding på forumet.
Gir bort stiklinger på Tiller. First Gold dverghumle. Ca 8 stk tilgjengelig. Må hentes i dag eller i morgen, ellers havner de i søpla:-o Vis vedlegget 18810
Er det fortsatt noen som har humlestiklinger i Trondheim? Jeg har funnet en plass jeg kan plante en ekstra humle i hagen
Jeg kan bytte mot ett par skudd fra min humle, som er en gammel gårdshumle fra hjemplassen i Tinn i Telemark. Den er ganske frodig og skal gå fint i klimaet her. Det ene ølet som har blitt brygget med denne ble i hvertfall bra, virket som den har lav bitterhet og en god smak og aroma.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.