• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt styreskap ++

Har endel prosjekt som jeg sliter med å få tid til, så har bestemt meg for å kvitte meg med følgende:

Styreskap fra auberins:
8299B101-2C2F-4D91-94D7-9B79CFEE4A80.jpeg
Selges med 3 x SYL-2352 pid og JSL-73B (timer), oversized heat sink, 2xssr, voltmeter, ampermeter, å stortsett alle brytere å lamper.
Mangler en del innmat, men sender med det jeg har. Kunne tenkt meg 4500kr for alt.

Har også 2x varmeelement av denne typen: https://store.brewpi.com/featured/stainless-steel-ripple-heating-element-5000w-5500w
Selges for 500kr PR stk.

Å en Blichmann boilermaker g1 56l med falskbunn: 2500

Alt befinner seg i Ulsteinvik, men kan sendes
 
Har endel prosjekt som jeg sliter med å få tid til, så har bestemt meg for å kvitte meg med følgende:

Styreskap fra auberins:
Vis vedlegget 37506
Selges med 3 x SYL-2352 pid og JSL-73B (timer), oversized heat sink, 2xssr, voltmeter, ampermeter, å stortsett alle brytere å lamper.
Mangler en del innmat, men sender med det jeg har. Kunne tenkt meg 4500kr for alt.

Har også 2x varmeelement av denne typen: https://store.brewpi.com/featured/stainless-steel-ripple-heating-element-5000w-5500w
Selges for 500kr PR stk.

Å en Blichmann boilermaker g1 56l med falskbunn: 2500

Alt befinner seg i Ulsteinvik, men kan sendes

Kan ta ellementa vist du selger berre dei.

Jo-Helge


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gløymt heilt av elementa ej @Jo-Helge ..
går det greit om du fe dei når ej kjem heim fra jobb om 14 dage? Vist ikkje kan ej få Ingrid til p hente dei å levere til Vegard.
 
Gløymt heilt av elementa ej @Jo-Helge ..
går det greit om du fe dei når ej kjem heim fra jobb om 14 dage? Vist ikkje kan ej få Ingrid til p hente dei å levere til Vegard.

Det går heilt fint å vente. Er som sagt til eit framtidig prosjekt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei eg kom over denne gamle annonsa etter søk på styreskap. Er det enda tilgjengelig? Driver å planlegger eit 3 kjelers HERMS og ser etter snarvegar for å sleppe å bygge alt frå botnen :)
 
Tilbake
Topp