Tappekran på vegg

Har selv et tilsvarende opplegg, jeg bruker 3m 3/16" slange på hver kran og det fungerer bra.
Når du skal anskaffe driptray kan jeg anbefale å kontakte http://www.bucketofsteam.com/ de lager på spesialbestilling etter kundens mål, og er ikke så dyre.
Tror jeg fikk mitt levert for 900kr ca. Flott rustfritt stål. Se vedlegg for skissen de utarbeider som man godkjenner før den produseres.

Vedlegg

• P1050459-2.jpg
    P1050459-2.jpg
    627,1 KB · Sett: 1.559
  • revb.pdf
    321,1 KB · Sett: 137
Veldig inspirerende bilde. Har du laget det som en boks, hvor alt enkelt kan trekkes ut fra veggen for vedlikehold?

Liker de stålskivene du fester dymolappene på, og herlig retro med DYMO!

Link til de diodelysene du har brukt og et par ord om strømforsyningen?

Takk; det er absolutt det gøyeste jeg har laget :)

Jeg laget en boks først ja, som ble lakkert og perforert og klargjort som jeg så monterte i et hull i veggen. Det er en bod bak denne stueveggen, med kjøleskap og co2-anlegg som det er enkelt å komme til. Så jeg slipper å demontere noe om noe skulle gå galt. Det er jo slik du også har det som jeg har forstått og det er nok det mest praktiske.
Lysdiodene kjøpte jeg som en pakke på Ullared(!) av alle steder, men de har nå fått inn noen som ser tilsvarende ut på Clas (http://www.clasohlson.com/no/LED-spotlights/Pr363587000), startsettet der har inkludert strømforsyning.

Lykke til videre, det er bare å glede seg til det er ferdig!

En bra WAF på den der og dermed et mulig bilde å vise dem vi deler hus med, i tillegg til god inspirasjon.
(Har ingen konkrete planer.)

BaardS: tenkte å handle 7mm ID ølslanger fra GunnarJ her på forumet, men har ikke regnet på hvor lange jeg vil trenge på denne dimmen. Kjøpte nipler for kranene for denne diametern. Håper det funker eller vil dimensjonen bli for stor?
Prøver å få minst mulig slange utenfor kegeratoren da denne kommer til å stå rett på bakside av veggen.

Genodis: Rett og slett vakkert! Stygt redd jeg kommer til å stjele litt ideer fra det oppsettet der ;) har vært inne på tanken med noe belysning selv, enten led striper eller minispotter, men det der ser mye bedre ut. :ilike:

b00b36b8-d412-0b80.jpg

Fikk forresten de 3 kranene jeg bestillte i går og lurte meg til å montere en før vi stakk på hytta. Driptray bommet litt på lengden, men det var det nærmeste jeg fant på homebrewstuff. Får se hva det blir til. Får jeg tak i noen med CNC fres så skal man ikke se bort ifra at det blir en custom :)

Har ligget på vent frem til nå, da nytt kjøkken og gulv måtte på plass for å få huset levelig igjen. Tenkte å gå igang og finpusse litt på dette prosjektet ganske snart. Må sparkles litt bedre og males, samt bytte ut bakplaten med noe sprekere :)

Tilbake
Topp