Har ikke hatt tid til prosjektet med den, så ligger ubrukt. Strømforsyning medfølger.
F FFsande 26 Mai 2020 #1 Har ikke hatt tid til prosjektet med den, så ligger ubrukt. Strømforsyning medfølger.
Duckboot Norbrygg-medlem 26 Mai 2020 #2 K FFsande skrev: Har ikke hatt tid til prosjektet med den, så ligger ubrukt. Strømforsyning medfølger. Klikk for å utvide... Kjører Uvt de Sent fra min Pixel 2 XL via Tapatalk
K FFsande skrev: Har ikke hatt tid til prosjektet med den, så ligger ubrukt. Strømforsyning medfølger. Klikk for å utvide... Kjører Uvt de Sent fra min Pixel 2 XL via Tapatalk
F FFsande 27 Mai 2020 #3 Duckboot skrev: KKjører Uvt de Sent fra min Pixel 2 XL via Tapatalk Klikk for å utvide... Hæ? [emoji14] forstod ingenting Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
Duckboot skrev: KKjører Uvt de Sent fra min Pixel 2 XL via Tapatalk Klikk for å utvide... Hæ? [emoji14] forstod ingenting Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
Duckboot Norbrygg-medlem 27 Mai 2020 #4 Hahaha. Har lommetrykket. Sorry 'bout that. Sent fra min Pixel 2 XL via Tapatalk
H heljar88 2 Jun 2020 #5 FFsande skrev: Har ikke hatt tid til prosjektet med den, så ligger ubrukt. Strømforsyning medfølger. Klikk for å utvide... Hva er minste pris du godtar? Sent from my SM-G955F using Tapatalk
FFsande skrev: Har ikke hatt tid til prosjektet med den, så ligger ubrukt. Strømforsyning medfølger. Klikk for å utvide... Hva er minste pris du godtar? Sent from my SM-G955F using Tapatalk
H heljar88 24 Jun 2020 #6 FFsande skrev: Har ikke hatt tid til prosjektet med den, så ligger ubrukt. Strømforsyning medfølger. Klikk for å utvide... Har du solgt an Sent from my SM-G955F using Tapatalk
FFsande skrev: Har ikke hatt tid til prosjektet med den, så ligger ubrukt. Strømforsyning medfølger. Klikk for å utvide... Har du solgt an Sent from my SM-G955F using Tapatalk