1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Terningåa ølfestival? (Elverum-ish?)

En tråd i 'Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter' startet av Miguel, 11 Mai 2018.

1. Miguel

Miguel
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Er det noen som vet noe om denne lille festivalen? Alt jeg vet er at det er en festival, men finner omtrent null relevant info på nett.

2. -Tormod-

-Tormod-
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tror det var en innflytter som startet i det små med noen inviterte venner, også har det utviklet seg til noe større etterhvert. Men jeg tror fremdeles man må være invitert på et vis for å delta. Opplegget finner sted der terningåa krysser Hamarvegen, mellom Midtskogen og grindalsmoen (Tror jeg)

3. -Tormod-

-Tormod-
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg trodde nesten at du @Miguel som er en såpass bevandret ølbrygger var en del av inventaret der.

4. Miguel

Miguel
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hehe nei jeg hørte om den første gang i fjor og nå for en tid siden.

5. -Tormod-

-Tormod-
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ok, litt usikker på hvor lenge det har pågått. Jeg tror også det er noen form for konkurranse der hvor du tar med ditt eget brygg og det blir bedømt og det kåres en vinner i forskjellige klasser. Hele opplegget er basert rundt hjemmebrygging. Jeg bor i Elverum men har aldri vært der, så det blir litt antagelser.

6. Miguel

Miguel
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ja det var noen som nevnte at det var en Wit-konkurranse.

Del denne siden