THERMAPEN

Vet ikke hva pundet er nå men husk å sjekke med tollen hva de sier det er.
Gjelder alle valutaer.
 
12,210 fra mandag så den går akkurat over 350kr..kursen blir nok satt kraftig ned uka etter..
 
Med fare for å gå "off topic": Jeg har blitt fortalt at Weber sitt digital termometer er like godt(-ish) som Thermapen. Dette av personer som har testet begge opp mot hverandre (slik jeg forstod det). Weber sin kan skaffes for halvparten av Thermapen i nærmeste el-butikk (eks. Lefdal/Elkjøp-kjeden).
 
Med fare for å gå "off topic": Jeg har blitt fortalt at Weber sitt digital termometer er like godt(-ish) som Thermapen. Dette av personer som har testet begge opp mot hverandre (slik jeg forstod det). Weber sin kan skaffes for halvparten av Thermapen i nærmeste el-butikk (eks. Lefdal/Elkjøp-kjeden).
Jeg har begge, og de som har sagt det må ha drukket tett før testen. Det er to forskjellige verdener i responstid. Kjøpte Thermapen fordi Weber ikke duger. Thermapen er verdt hver krone, ikke bare til ølbrygging, men også til matlaging.
 
Shit, kjenner det rykker litt i bestillingsfingrene nå. Thermapen er nå framdeles litt kostbart, men alle sier det er verdt prisen.
Jeg har nøyd meg med to av disse trege men nøyaktige termometerne til 20 kroner et par års tid.
Nøyaktige,trege og plastikk kvalitet men har ikke feilet ennå. Ser jo at det er digg med noe som gir lynrask respons, noe disse ikke har
http://www.ebay.com/itm/Best-Digita...BBQ-Selectable-Thermometer-Hiya-/271540587970

Husk at det finnes forskjellige thermapens, en av de gir lynrask respons. Uansett så kan det kanskje være lurt å følge med på tollvesenets sin valutaomregning, denne henger etter. Hvis du vil være helt safe.
 
Jeg har begge, og de som har sagt det må ha drukket tett før testen. Det er to forskjellige verdener i responstid. Kjøpte Thermapen fordi Weber ikke duger. Thermapen er verdt hver krone, ikke bare til ølbrygging, men også til matlaging.
Synes det var rart. Synes responstiden er bra - i hvert fall sammenliknet med China e-bay... Hva med selve temp. målingen/nøyaktigheten?
 
Ble ikke imponert over responstiden på en slik 350 kroners.
Ikke at det betyr så mye, den ble rotet bort før jeg fikk brukt den til brygging.
 
Synes det var rart. Synes responstiden er bra - i hvert fall sammenliknet med China e-bay... Hva med selve temp. målingen/nøyaktigheten?
Må innrømme at jeg var litt for kjapp her. Jeg ser at Weber har kommet med et nytt digitalt termometer av typen foldbart, og det har jeg ikke noen erfaring med. Jeg har forrige generasjon, og det brukte ca. 20 sekunder på å stabilisere seg, men det kan godt hende at det nye er mye raskere. Beklager påståeligheten! Når det gjelder Thermapen, så viser den riktig temperatur umiddelbart. (Testet mot isgang og kokende vann).
 
Tilbake
Topp