Tilbakemeldinger etter første treff ønskes

Hei og takk for i går

Jeg vil på vegne av arrangementskomiteen takke for en kjempekjekk kveld i går. Vi visste ikke helt hva vi gikk til i går, men synes gjennomføringen fikk ganske greit. Vi har gjort oss noen erfaringer bla. vdr. betaling og påmelding som vi vil ta med oss videre.

Men - vi ønsker også innspill fra dere for å få det til å bli et arrangement som treffer enda bedre. Hva funket bra? Hva funket mindre bra? Var prisen grei? Funket lokalet? Tips og triks, ris og ros mottas med takk.

Mvh

Kim
 
Det kom inn noen ønsker for fremtidige treff i går, Bla annet et møte i Mai måned med Mild som tema,
Oktoberfest er også notert.
 
Synes det hele var veldig bra jeg, litt liten plass foran ølla men intimt iallefall.

Vandrepokalen kan jo diskuteres.  :fyflate:
 
Takk for meget bra oppstartsmøte av Stavanger Bryggerlaug!
Og takk til Gahr for glimrende foredrag!
Hyggelig og bli bedre kjent med lokale bryggere og deres himmla goe øl  :yes:
Mulig det hadde enda bedre med et litt større lokale og mer sentral beliggenhet.
 
Kjempe bra første treff. Håper vi kan fortsette med like bra faglig innhold og god drikke frem over.
Neste gang håper jeg dommerene fører dommersjema på topp tre.
Syns også det ble litt knapp tid når alle måtte være ute til 22. Kvelden gikk alt for fort!
 
Hans K skrev:
Kjempe bra første treff. Håper vi kan fortsette med like bra faglig innhold og god drikke frem over.
Neste gang håper jeg dommerene fører dommersjema på topp tre.
Syns også det ble litt knapp tid når alle måtte være ute til 22. Kvelden gikk alt for fort!

Dommerskjema?? Dette var en Publikumsfavoritt, det eneste "Dommerene" gjorde var å telle stemmene to ganger.
Men flaskekonkurranse er nevnt til neste møte.
 
Bernts skrev:
Hans K skrev:
Kjempe bra første treff. Håper vi kan fortsette med like bra faglig innhold og god drikke frem over.
Neste gang håper jeg dommerene fører dommersjema på topp tre.
Syns også det ble litt knapp tid når alle måtte være ute til 22. Kvelden gikk alt for fort!

Dommerskjema?? Dette var en Publikumsfavoritt, det eneste "Dommerene" gjorde var å telle stemmene to ganger.
Men flaskekonkurranse er nevnt til neste møte.

Ja klar over det, men til neste gang hadde det vert kjekt med litt konstruktiv tilbakemelding i etterkant :)
 
Som relativt nybrygger er jeg kjempefornøyd med kvelden. Fikk se hvordan andre bryggere i regionen ser ut. Har bare referanse til kollegene mine som brygger, og dere er igrunn helt like.  :ilike:
Det var på alle måter en hyggelig og lærerik kveld. Gahr's foredrag var dønn ærlig ift. nytte, bling, vissvass, kjektåha, måha, imponatorer, klarermegikkeuten osv. Essensen er å unngå feil uansett hva du brygger med.
Som en siste kommentar syns jeg det var påfallende lite oppdragelse å se blant garva bryggere.  :lessmile: Måtte låne bort min egen påfallende ofte  :fyflate:
Ser frem til fremtidige treff, og håper de blir like lærerike og smakfulle.

Er det stemning for å lage en 'flAskepott' hvor du bidrar med x-flasker og får samme antall i retur? Spennede å smake på disse mysterieflaskene i ettertid.

Audun
 
Tilbake
Topp