Tips til pumpe

Sikkert ikkje så dum eigentleg. Kostar vel tilsvarande March/Chugger og må ha ekstra powersupply på min 5A, men RS forhandlar stort sett kvalitetsprodukt.
 
Er ikke chugger pumpene dyrere da? Ja det er litt dumt at man må benytte ekstra PSU, jeg kjører allerede en kombinasjon av 24V og 230V på oppsettet vi holder på å bygge, hadde ment jeg skulle klare meg med en pumpe, men ser nå at det skjærer seg... Trenger en pumpe for å kjøre vørter over til gjæringstank via kjøler. Noen forslag til en billig løsning dere eller?
 
Tja, 1300 pluss mva pluss straumforsyning på 12v/5A vs. 1900,- for center inlet Chugger fra bryggselv.no.

Du kan jo bedømme kva som er gunstigast sjølv... ;)
 
Blir litt som å gjenta innlegget til Sotrajohnny, men jeg har kjøpt en slik pumpe:
Jeg fant den til ca 150kr med gratis frakt. Har ikke fått testet den enda, så jeg har vært litt skeptisk på hvor bra den klarer å levere. Den filmen gir i vært fall inntrykk av ganske god flow. Denne på filmen er oppgitt at den skal levere 6l/min og den jeg har kjøpt sto det i beskrivelsen på at den skulle klare 8l/min. Blir spennende å se. Skal bruke den til sirkulering i BIAB, men ser for meg at jeg kjøper en Chugger når jeg bygger ut til trekjelers oppsett.
 
Tilbake
Topp