• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Trenger du flasker?? Haandbryggeriet 0.5l Flasker -Drammen

Naxi

Vi har en god del med flasker fra Haandbryggeriet som vi ikke får bruk for.
Tipper vi har en ca 250-300-400 flasker av denne typen. Alle i eske med plass til 6.
De fleste av dem er skyllet med vann og burde ikke være så innmarri skitne. Dette er flasker som har vært solgt i bar/restaurant så de har kun vært brukt en gang.
Etikett er fortsatt på.

Bytter gjerne mot et par flasker med hjemmebrygg:)
Post her eller send meg en PM.

Sist redigert:
Vi har en god del med flasker fra Haandbryggeriet som vi ikke får bruk for.
Tipper vi har en ca 250-300-400 flasker av denne typen. Alle i eske med plass til 6.
De fleste av dem er skyllet med vann og burde ikke være så innmarri skitne. Dette er flasker som har vært solgt i bar/restaurant så de har kun vært brukt en gang.
Etikett er fortsatt på.

Bytter gjerne mot et par flasker med hjemmebrygg:)
Post her eller send meg en PM.

Jeg er interessert, men har i øyeblikket bare Andrimne Kölsch til karbonering, så usikker på det endelige sluttresultatet - hehe

Bytter du kun mot brygg, eller selger du? Har ikke mer enn to-tre flasker igjen av reste-IPA-en min for tiden... Evt. kan jeg selvsagt pre-bytte mot noen flasker av Simcoe SMaSH-en jeg satte for en uke siden :) Holder dere til i Drammen? Hvor mange flasker kan jeg evt. hente?

Jeg tar gjerne en haug flasker om jeg kan? Hva koster dette og kan du sende? :)

ville vært uendelig takknemlig om det ble mulig med 100-150 flasker :) Har bare en karbonert på fat og flasket, enkel drikkendes god porter og en frisk pale ale akkurat nå, men fra lørdag er det bare ett tidsspørsmål før det kan sendes en spennende IPA, og garantert flere kort etter. :)

@frevev Jeg tror nok ikke at vi skal sende noe flasker.. Setter nok en finger på at det blir dyrere enn å kjøpe nye nesten..

@frankh selger ikke, ser ingen vits i å ta betalt for flasker jeg har fått gratis..

Vi får se hvor mange flasker som er igjen på lørdag. Da stikker jeg opp i bryggeriet og teller over en gang til etter at vi har fått gitt bort noe.

Jaja. Jeg kan bytte i noen flasker fra neste batch, og jeg kan hente, men hvis det ikke er interessant så er det jo ikke det.

Har ca 200 flasker å gi bort, førstemann til mølla.. send meg en PM!

Redigering:

Det er 100 flasker igjen. Klar til å hentes i Drammen idag

Sist redigert:
Jeg vil gjerne ha resten av flaskene hvis du fortsatt har de. Kan hente de i morgen på vei hjem fra jobb.

Tilbake
Topp