trøndere som trenger 5L erlenmeyer kolbe

Heisann! Jeg starter en ny tråd om dette siden det ble litt rotete i den forrige.

Nå har jeg undersøkt ordentlig og kan opplyse alle bryggeglade trøndere om at vi kan
skaffe oss 5000 ml / 5 Liters erlenmeyer kolber i borsilikatglass, den typen som tåler koking!

De koster så mye som 437,5 (350 + 25%mva)

Jeg tenker å bestille via KPT.no jeg har heldigvis en bruker der fra før, dermed tilbyr jeg trønderne
i det ganske Trondheim å bestille seg kolber til flott pris via meg, og hva annet dere kunne tenke dere
fra KPT.no bare husk at alle priser på siden er eksl mva, så dere må legge til 25% mva for å få den riktige.

Frakten blir på 250,- totalt ser det ut til, med mindre det blir bestilt så mye at det blir sendt på en palle,
da blir det noe mer frakt såklart, noe jeg tenkte vi som bestiller sammen kan fordele broderlig oss imellom.

De som bestiller via meg får komme på døra og hilse og hente varene sine :) I og med at jeg er en gammel pjokk som bor hos mor og far er det kanskje ikke så fristende å by dere inn på kaffe i mor og fars hus selv om det hadde vært meget trivelig med noe ølprat med andre kyndige :)

Ordren sendes den 12. november! Send svar i tråden ved interesse, eller PM om du lurer på noe :)

Handelen for min del er nullprofitt, kunn fordi jeg nekter å betale 1000,- eller mer for slike kolber om jeg kan slippe! ;)
 
Oi dæven! eneste reaksjon. men på lager: 1 :rolleyes:

er vel litt av grunnen til at jeg prøvde å finne en annen vei å gå tror jeg.

Det er jo ingen ikke verst pris, ingenting å diskutere. Bakkebrygg i tr.heim leverer fra petit agentur ser det ut til,
skulle bare ha usle 1000,- for en slik. :eek:
 
Tilbake
Topp