• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ubrukte kjeler selges:

Kjele 1: 26L hyttekjele fra Biltema, rustfritt. Montert kran og to vannkokerelement på 2200w hver.  Ønsker 600kr

Kjele 2: 33L(oppgitt til 36L på pakken) krabbegryte, alu. Montert ett vannkokerelement. Ønsker 600kr

Selges gjerne samlet for 1000kr evt byttet i en 50L kjele.

Begge er inkl lokk og som sagt ubrukt, kun testet med vann.

Bor på Sunndalsøra i møre og romsdal, kan evt leveres i retning oppdal, molde, kristiansund.

Ypperlige til feks ekstraktbrygg eller all grain til 20L brygg ;)

Ønsker helst ikke å sende de.
 
Heisann!

Jeg er interessert i den 26-literen. Har du mulighet til å legge ut et par bilder?

Er på utkikk etter større kjele for å oppskalere hjemmebryggeriet, og da er det jo interessant med innebygde varmerlementer. Lurer bare da på om du kan meske i en slik kjele, eller om varmerlementet gjør at mesken blir for varm nærmest elementene slik at den kun kan brukes til vørterkok?

:jaha:

Ferskingspørsmål, I know, men jeg står for det jeg er:-D

Jeg bor i Oslo, hvor mye vil det koste å sende den?
 
Krutin666 skrev:
Heisann!

Jeg er interessert i den 26-literen. Har du mulighet til å legge ut et par bilder?

Er på utkikk etter større kjele for å oppskalere hjemmebryggeriet, og da er det jo interessant med innebygde varmerlementer. Lurer bare da på om du kan meske i en slik kjele, eller om varmerlementet gjør at mesken blir for varm nærmest elementene slik at den kun kan brukes til vørterkok?

:jaha:

Ferskingspørsmål, I know, men jeg står for det jeg er:-D

Jeg bor i Oslo, hvor mye vil det koste å sende den?

Man kan meske ja, kjør opp tempen og slå av, isolere med et pledd eller lignende under mesking.  Men jeg oppdaterte nettopp annonsen, ønsker dessverre ikke å sende :mad:
 
Terje W skrev:
Krutin666 skrev:
Heisann!

Jeg er interessert i den 26-literen. Har du mulighet til å legge ut et par bilder?

Er på utkikk etter større kjele for å oppskalere hjemmebryggeriet, og da er det jo interessant med innebygde varmerlementer. Lurer bare da på om du kan meske i en slik kjele, eller om varmerlementet gjør at mesken blir for varm nærmest elementene slik at den kun kan brukes til vørterkok?

:jaha:

Ferskingspørsmål, I know, men jeg står for det jeg er:-D

Har nettopp kjøpt meg "smarttelefon" og får ikke til å legge inn bilder på dataen. Men hvis du sender meg mobnr på pm så kan jeg sende mms.

Jeg bor i Oslo, hvor mye vil det koste å sende den?

Man kan meske ja, kjør opp tempen og slå av, isolere med et pledd eller lignende under mesking.  Men jeg oppdaterte nettopp annonsen, ønsker dessverre ikke å sende :mad:
 
Tilbake
Topp