Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Kanskje det er bare meg, men jeg har ikke skjønt helt hvor dette finner sted.  Er det innen- eller utendørs?
Matt
 
Nei det er sikkert flere enn deg som lurer. :) det er begge deler. Et fint lokale inne, og med et nydelig artium, eller patio om du vil, utenfor. I atriet vil kokken Tor stå og grille, forhåpentligvis de samme hjemmelagde pølsene vi hadde i fjor. Det var en relativt sur kveld i fjor, men under det digre partyteltet ble det godt og varmt likevel.
 
Jeg minner om at dette er et uformelt arrangement med fokus på fest og hygge. Se gjerne www.Gamlebyen.no for mer info om gsf, som huser festen. Satser på å avsløre en av de flotte premiene i løpet av morgendagen, så følg med!
 
Kan du si noen om konseptet Bård? Blir det stands med prøvemaking osv...
Jeg har litt lite brygg klart, men veldig lyst til å være med
 
I prinsippet likner konseptet på NM på de fleste måter, bare i mindre format og med, om mulig, enda løsere snipp. Bryggerne serverer smaksprøver til både dommere og publikum. Publikum stemmer frem sin favoritt, som blir dagens mester og får evig heltestatus i gamlebyen. Dommerne velger ut  sine vinnere, som også blir premiert. Bryggerne står bak bord på samme måte som i NM. Det oppfordres til at folk lager egne serveringsanordninger, da vi ikke har allverdens med bord og slikt. Admiralen er i så måte et stort forbilde.:)
 
Da kan vi avsløre at vinneren av den dommer-dømte konkurransen i år vil få med seg en

Og dette er IKKE den gjeveste konkurransen. Det er PUBLIKUM som er sjefene i Gamlebyen, så den premien kommer vi tilbake til om en stund.  ;)
 

Vedlegg

  • HopRocket.jpg
    HopRocket.jpg
    59 KB · Sett: 274
Da er billettene til Oslomesterskapet klare. en del er lagt ut for salg hos bryggselv.no. Foreløpig kun kontant salg ved oppmøte i butikken. Bryggselvmannen skal se på muligheten for å få lagt dem ut i webshoppen, men dette kan bli vanskelig ift regnskap osv..

Noen billetter har jeg selv også, for de som bor rundt Tøyen/Gamlebyen/Grønland osv..
 
b849aecc-5cc2-f9b4.jpg
Vi jobber med ny versjon av Pure Norwegian Darkness på Tøyen i kveld. Ser svært lovende ut. Gleder oss til Kretsmesterskap! Goran & Axel
 
b849aecc-5cc2-f9b4.jpg
Vi jobber med ny versjon av Pure Norwegian Darkness på Tøyen i kveld. Ser svært lovende ut. Gleder oss til Kretsmesterskap! Goran & Axel
 
Aaah gleder meg til å smake! Forøvrig helt passende med dobbeltpost, da dere er to som brygger. Men det hadde dere vel tenkt på selv, luringer. :)
 
Da ser lista slik ut sålangt:
1. Kim
2. GHB
3. Goran
4. Dahlberg
5. Axel H
6. Nordtvedt
7. Cral
8. Gustaf08
9. Rawroffe
10. Kittelsen
11. John p
12. Dr klems
13. Knut erik
14. Admiral Alke
15. Brastad
16. Andersvo
17. Simenj
18. Matthew A
19. olavgn
20. Jostein D
21. Kristo
22. nordahl
23.   AudunWS
24.  Chriswm
 
Tilbake
Topp