Er det fortsatt mulig å stille? I så fall stiller jeg med 1 brygg...
Anders V. Norbrygg-medlem 16 Aug 2013 #387 borander skrev: Er påmeldingen også uformell, altså; at det holdt å skrive det her? Klikk for å utvide... Det meste er uformelt i Oslomesterskapet! Det er derfor det er så bra.
borander skrev: Er påmeldingen også uformell, altså; at det holdt å skrive det her? Klikk for å utvide... Det meste er uformelt i Oslomesterskapet! Det er derfor det er så bra.
Bård Norbrygg-medlem 16 Aug 2013 #388 Da har vi 17 stk bryggere påmeldt sålangt. Dette ser aldeles strålende ut! Det er fremdeles plass til noen til, så etternølere....you know wht to do! Andersv Audun Goran Rawroffe Axel Trond Sam SØL Nordtvedt Landmåleren Drageset Brastad 3 Mend Airborne Knut-Erin Ptrckschndr Morten Noen jeg har glemt i farta?
Da har vi 17 stk bryggere påmeldt sålangt. Dette ser aldeles strålende ut! Det er fremdeles plass til noen til, så etternølere....you know wht to do! Andersv Audun Goran Rawroffe Axel Trond Sam SØL Nordtvedt Landmåleren Drageset Brastad 3 Mend Airborne Knut-Erin Ptrckschndr Morten Noen jeg har glemt i farta?
Bård S 16 Aug 2013 #389 Med litt flaks, eller mer om vi ikke har uflaks, stiller Kambo med to brygg og tre personer. Bård S
Maarten Norbrygg-medlem 16 Aug 2013 #390 Stiller antagelighvis met 1 fat, kommer med endelig beskjed i løpet av neste uke (diskuterer med kompis først)
Stiller antagelighvis met 1 fat, kommer med endelig beskjed i løpet av neste uke (diskuterer med kompis først)
P Pjolter 19 Aug 2013 #392 Hei Noe nytt om billetter? Har endelig fått barnefri, så kona får blitt med for en gangs skyld! Mvh Lars N
Hei Noe nytt om billetter? Har endelig fått barnefri, så kona får blitt med for en gangs skyld! Mvh Lars N
Bård Norbrygg-medlem 20 Aug 2013 #393 Jepp. Billetter er nå lagt ut for salg i Bryggselv sine lokaler. Husk å ta med KÆSJ, for disse kan ikke kjøpes med kort!!!!!!!!! Prisen er som i fjor, 200,- og inkluderer et nydelig måltid.
Jepp. Billetter er nå lagt ut for salg i Bryggselv sine lokaler. Husk å ta med KÆSJ, for disse kan ikke kjøpes med kort!!!!!!!!! Prisen er som i fjor, 200,- og inkluderer et nydelig måltid.
Bård Norbrygg-medlem 21 Aug 2013 #395 Deltagere trenger ikke billetter, de kommer gratis inn. Likeså medbryggere, innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig.
Deltagere trenger ikke billetter, de kommer gratis inn. Likeså medbryggere, innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig.
borander 24 Aug 2013 #396 Hei, Bård. Blir det strøm på arrangementet, eller er det bare å handle inn isposer allerede nå?
tfheen Administrator 29 Aug 2013 #400 Det var utsolgt da jeg var på Bryggselv for et kvarter siden. Jeg vet ikke om det legges ut flere billetter, det kan vel evt Bård svare på?
Det var utsolgt da jeg var på Bryggselv for et kvarter siden. Jeg vet ikke om det legges ut flere billetter, det kan vel evt Bård svare på?