Veien fra 25 liter til større batcher, hvordan gjorde du det?

Hei,

Som sikkert folk har fått med seg ser jeg på muligheten til å oppgradere fra 25 liter til større batcher.
Jeg er nyskjerrig på hvordan dere har gjort det? Har dere noen tips eller gode forslag? Legg gjerne ved bilder eller skisse på hva nettopp du har! :)
Kan dere anbefale noen leverandører på utstyr?

Jeg brukte litt i overkant av ett år på å tenke ut og samle deler til et bryggerverk basert på to halvparter av en 200l vvb. Fikk litt god hjel til sveising av whirlpoolstuss og gjengestusser og slikt, kjøpte ventiler og varmeelementer fra kina, 100fot syrefast Kjøler fra statene(har laget trehjuls rørbøyer som kan lånes i moss hvis ønskelig)
Har bare fått brygget et par batcher på det hittil, da familien krever at jeg hele tiden skal hjelpe til med alt mulig greier som må til når man flytter. Det ligger noen bilder av utstyret her ett eller annet sted i forbindelse med en annen her som hadde fått seg en lik bereder. Det morsomme er at nå når dette utstyret er stort sett ferdig, ønsker jeg meg plutselig et lite utstyr for småbatcher. 10liters batcher eller noe for å kunne kjøre pilotbrygg. Blir aldri fornøyd jeg...

Tilbake
Topp