Vossatreffet 2022

Fristen for EarlyBird billetter er utvidet fra 5. oktober til 12. oktober.
Nå er bare å kaste seg rundt å sikre seg billetter til laveste pris.
 
På lørdag er det Vossatreffet 2022.
De som ønsker å være med må inn å sikre seg billetter nå, slik at innkjøp av smalahove og pinnekjøtt kan ordnes.
 
Kanskje noen som undrer på Vossatreffet siden det er så mye vann på Voss.
Vossatreffet blir gjennomført som planlagt. :)
 
Det ville vel uansett blitt en fuktig aften;).
Jo, det blir jo fuktig.
MEN det som alltid er kjekt på Norbrygg arrangement er at det ikke blir flatfylla.
Folk er opptatt av smaker, bryggeteknikker, nerding om øl og ølbrygging, osv.

19 deltakere og 24 øl i publikumsfavoritt gav et godt utvalg.
I år var det det mye syrlig-/sur- øl på deltakerlisten, en del mørke og så litt annet.
Ikke en eneste IPA. Jeg tror surøl er den nye IPA.

Jeg tenker at hadde man hatt så fri tilgang til øl, der mange av ølene ligger en del over butikkstyrke, så hadde det gått helt galt om det ikke hadde vært øl-nerder som var til stede.
Oppsummert så var det en meget hyggelig kveld i går, med mye godt å drikke, god mat og en veldig hyggelig sammenkomst.
 
Jo, det blir jo fuktig.
MEN det som alltid er kjekt på Norbrygg arrangement er at det ikke blir flatfylla.
Folk er opptatt av smaker, bryggeteknikker, nerding om øl og ølbrygging, osv.

19 deltakere og 24 øl i publikumsfavoritt gav et godt utvalg.
I år var det det mye syrlig-/sur- øl på deltakerlisten, en del mørke og så litt annet.
Ikke en eneste IPA. Jeg tror surøl er den nye IPA.

Jeg tenker at hadde man hatt så fri tilgang til øl, der mange av ølene ligger en del over butikkstyrke, så hadde det gått helt galt om det ikke hadde vært øl-nerder som var til stede.
Oppsummert så var det en meget hyggelig kveld i går, med mye godt å drikke, god mat og en veldig hyggelig sammenkomst.
Høres ut som noe som likner veldig på klubbmesterskapet i Oslo. Trur jeg må overveie en tur til Voss neste år:).

I Oslo var min gose det eneste surølet, og surøl var noe nytt for flere. Men det var ikke så mange IPAer, heller.
 
Tilbake
Topp