What's brewing - Tou scene 31.okt-1.nov.

Har sikra meg billettar, og er godt i gang med å gle meg, men det synes noko tynt med info som kjem ut til folket om denne festivalen.
Ligg program ute som tilseier at det skal vera kåring av vinnar i heimebryggarkonkurransen. Då bør det vel vera ein konkurranse i forkant av kåringa? Og noko ein bør tenka på om ein kan tenka seg å vera med.

Er det nokon som sitt på svara til desse spørsmåla?

Er det fritt for alle å melda seg på/Ta med øl inn til konkurransen?
 
FFS. Der var fristen for påmelding og altslags overskriden. Og eg som har laga så finfin Blonde... Men takk for svar:)
Får heller fokusera på alt det andre kjekke som skal føregå den helga. Og ikkje snakka om det til nokon.
 
Hei igjen!

I staden for å starta ny tråd, dreg eg opp denne att. Syner seg at makkeren min som skulle vera med inn har undervurdert bryggermiljøet ein smule. Så eg har ingen å smatta øl med.

Er det nokon som har ledig plass i kollokviegruppa eller evt. er i same båt som kan tenka seg å teama opp?
 
"somlingene" jeg skulle gå med har visstnok ikke sikret seg billetter heller.. er spent på hvor mange det blir pr bod (om det blir "sild-i-tønne" eller siviliserte tilstander).. finner alltids noen å diskutere øl med etterhvert men er alltids åpen for nye bekjentskaper også.
 
Høyres ut til å kunne gå vegen dette, om fleire skal vasa på eigenhand.

Eg tek turen innover med eit tog som går 5-ish, frå Nærbø på flatjæren.
 
regner med alle har sett det før.. men gjentar det lell


Attention all festivalgoers! In order to cut down on waiting at the entrance and prepare for a busy weekend, we will have What's Brewing passes available for early pickup from 1400-1800 on Thursday at Tou Scene. Included with your pass is your glass, 5 bongs (10 for weekend pass) and the map/menu. To receive this nifty little kit, bring your printed ticket (the scanner does't work on smartphones!) to the cafe and ask for Kjetil. Cheers!
 
image.jpg Da har man hentet det fancy og ikke minst usannsynlig upraktiske smaksglasset og de fancy bongene og er klar for helgas jubalong.
 
my bongo bongo drums will be drumming all night long..
kjøpte meg 4-5 extra poser for å slippe køen.. kommer til å vandre rundt som en annen wanna-be punkare fra 80-tallet! :D
 
Smart. Fikk ikke kjøpt flere bonger i går iom. at jeg henta før de egentlig hadde åpnet. Godt å vite det bare er å nappe noen av wrangler-jakken din mens du ser en annen vei.
 
Avhenta og det (sitat Odland): "usannsynlig upraktiske smaksglasset" i går. Kjenner eg gruer meg litt til det skal befraktast med Jærbanen og taxi frå Nærbø til Tou scene i kveld. Får halde hovudet kaldt og drikke Johnny Low til eg er komen inn dørene...
 
Tilbake
Topp