Nyeste aktivitet

• Finn Berger
    Jeg tar med NEIPA og Dobbel Bokk. Er for øyeblikket på studie tur til München og Zalsburg. Neste brygg blir Helles
  • Finn Berger
    Finn Berger reagerte på Kloakk sitt innlegg i tråden Bryggertabber med Like Like.
    Gå for alternativ 2, om den ikke gjærer lengre ned så vil den ekstra gjæren legges seg på bunn som alt annen gjær, blir ikke mer gjær...
  • Ove
    Ove svarte på tråden Bryggertabber.
    Nei, det var kjøpt hos Gulating. Hadde fått inn et lite parti som ble solgt ut for halv pris. Ja, alarmen burde kanskje gått, men jeg...
  • Jannicke
    Jannicke svarte på tråden Bryggertabber.
    Om ølsettet er kjøpt hos VB også, kan jeg garantere at gjæren har vært lagret i kjøleskap hele veien ☺️ Av nysgjerrighet, hvilket sett...
  • Amarillo
    Amarillo reagerte på Kloakk sitt innlegg i tråden Bryggertabber med Like Like.
    Gå for alternativ 2, om den ikke gjærer lengre ned så vil den ekstra gjæren legges seg på bunn som alt annen gjær, blir ikke mer gjær...
  • Amarillo
    Amarillo reagerte på Ove sitt innlegg i tråden Bryggertabber med Like Like.
    Gjæret ved 18 grader. Datoen var 1 desember 2025, men aner ikke hvordan den har vært lagret siden produksjon :rolleyes: Jeg var ikke...
  • Amarillo
    Amarillo reagerte på Finn Berger sitt innlegg i tråden Bryggertabber med Like Like.
    Jeg veit ikke om du hadde grunn til å tru at denne gjæren ikke var helt på høyden, dvs. gammel og/eller dårlig oppbevart. Dersom du er...
  • Ove
    Ove svarte på tråden Bryggertabber.
    Gjæret ved 18 grader. Datoen var 1 desember 2025, men aner ikke hvordan den har vært lagret siden produksjon :rolleyes: Jeg var ikke...
  • Kloakk
    Kloakk svarte på tråden Bryggertabber.
  • 0666 BRYGGERI
    Jeg tar med NEIPA og Dobbel Bokk. Er for øyeblikket på studie tur til München og Zalsburg. Neste brygg blir Helles
  • Per_Inge
    Per_Inge reagerte på JayTe sitt innlegg i tråden Bryggertabber med Like Like.
    Ble jo øl av dette også, en one of a kind «brewer got infected»…
  • erikraude
    erikraude reagerte på Finn Berger sitt innlegg i tråden Bryggertabber med Like Like.
    Jeg veit ikke om du hadde grunn til å tru at denne gjæren ikke var helt på høyden, dvs. gammel og/eller dårlig oppbevart. Dersom du er...
  • erikraude
    erikraude reagerte på Amarillo sitt innlegg i tråden Bryggertabber med Like Like.
    Mulig du har skrevet noe om det før, men har du kontroll på gjæringstemperaturen? Hvilken temperatur ble den gjæret på? Sjekket du...
  • Finn Berger
    Litt usikkert ennå. Minimum 6, men vi venter noen flere. Jeg kommer med en IPA, i alle fall. Får se om jeg tar med ett øl til.
  • Finn Berger
    Jeg tar med 2 øl og kommer . Skal få med meg så mange som mulig
Tilbake
Topp