Nyeste aktivitet

• Mc.
    Mc. reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Såpevann på røreren kan også være deilig Særlig når det ikke ser ut som man får malt i hus på en stund uansett
  • erikraude
    erikraude reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Såpevann på røreren kan også være deilig Særlig når det ikke ser ut som man får malt i hus på en stund uansett
  • loebrygg
    loebrygg reagerte på rosnes sitt innlegg i tråden Gjærstarter med Like Like.
    I princippet kunde jeg nok ha brukt bare 1mL gjær i 7 liter starter. Men så tålmodig er jeg ikke. Og ikke har jeg en så stor kolbe...
  • R
    rosnes svarte på tråden Gjærstarter.
    I princippet kunde jeg nok ha brukt bare 1mL gjær i 7 liter starter. Men så tålmodig er jeg ikke. Og ikke har jeg en så stor kolbe...
  • BårdK
    BårdK reagerte på Amarillo sitt innlegg i tråden Om øl i mediene med Like Like.
    I min søken etter en film som kunne gi litt julestemning, som så langt har vært mangelvare, ramlet jeg innom en film på FEM av alle...
  • Mc.
    Mc. svarte på tråden Om øl i mediene.
    Da snurres det film !
  • Mc.
    Mc. reagerte på Amarillo sitt innlegg i tråden Om øl i mediene med Like Like.
    I min søken etter en film som kunne gi litt julestemning, som så langt har vært mangelvare, ramlet jeg innom en film på FEM av alle...
Tilbake
Topp