Oversikt over CO₂-fylling i Stavanger

Ræv. Hatt lekkasje i systemet. Må ha ny påfylling av 6kg. Da ser det ut som det blir å prøve Game On.
 
Har fylt opp 6-kg-flasken vår hos BBS til 300 kr. Men det hele tok 10 dager - regner med at det var ekte håndarbeid. Heldigvis har vi en liten reserveflaske slik at vi fortsatt kunne tappe øl.
 
Andreas Habel skrev:
Har fylt opp 6-kg-flasken vår hos BBS til 300 kr. Men det hele tok 10 dager - regner med at det var ekte håndarbeid. Heldigvis har vi en liten reserveflaske slik at vi fortsatt kunne tappe øl.
De har nok møysommelig tilvirket CO2en molekyl for molekyl og stappet den inn i flaska for hånd, ja.
 
Odland skrev:
Nå nylig? Jeg fylte for noen mnd. siden. Da var det 350.-

ja, hentet flasken forrige fredag. Men jeg har også kjøpt en brannslukker. Mener at jeg betalte 375 for ett år siden, men er ikke helt sikker.
 
Betalte kr 250 for å fylle 5 kg flaske på Game On nå i formiddag. Vet ikke om dette betyr en prisendring, eller om jeg bare var heldig.
 
Oppdatert med nye priser fra Jørn og glee87. Noen som kan bekrefte av GMC har sluttet med fylling? Hørte rykter om dette.
 
300 kr hos BBS for fylling ave en 2-kg-flaske (det er samme pris for 2-6 kg). Det tok veeeeldig lang tid også denne gangen. Jeg ringte etter ca. tre uker -- det viste seg at de har glemt å sende en tekstmelding om at flasken var ferdig fylt.
 
Forhandler: Stavanger Dykkersenter
Priser innhentet: 01.06.2014
Kjøpe apparat: Uvisst. Ta kontakt
Fylling: 1kg eller mindre: 100kr
Alt over 1kg: 100kr oppstart (inkl. 1kg) + 50kr pr. kg.
2kg tank = 150kr.
Betaling: Kontant
Kvittering:
Nei (Må evt. etterspørres)
Drop-in: Nei. Gasstank avleveres hos Bryggselv Stavanger
Beer Gas: Ta kontakt med Bryggselv Stavanger
 
Sist redigert:
Fylte på Game-om idag. 20 kroner for halv kiloet. Fylte mens jeg ventet i 5 minutter. Rene Kiwi'en: Kjapt, trygt og billig :)
 
Oppdatering: Gassfylling hos Stavanger Dykkersenter

Stavanger Dykkersenter flytter lokale til Hillevåg. Rett nedfor Teknisk Bureau.
Adresse kommer.
Fylling er ikke mulig før i uke 7. Fom. 9. Feb.

Etter dette vil fylling skje som vanlig. Tanker levers da hos dem, ikke hos Bryggselv Stavanger lengre.
 
Fyllte hos Game On i Hillevåg i dag.
De tar nå 120 kr/kg
De fyller også sodastream-flasker, tror det var kr 60,- pr stk
 
Tilbake
Topp