Oversikt over CO₂-fylling i Stavanger

Forhandler: Stavanger Dykkersenter
Priser innhentet: 01.06.2014
Kjøpe apparat: Uvisst. Ta kontakt
Fylling: 1kg eller mindre: 100kr
Alt over 1kg: 100kr oppstart (inkl. 1kg) + 50kr pr. kg.
2kg tank = 150kr.
Betaling: Kontant
Kvittering: Ja
Drop-in: Nei. Gasstank avleveres hos Bryggselv Stavanger
Beer Gas: Ta kontakt med Bryggselv Stavanger
Er det bare jeg som er litt forvirret på denne? Dette gjelder vel stavanger dykkersenter - men har også noe med bryggselv stavanger i gjøre?
For den saks skyld, hadde det vært en ide å føre opp Bryggselv stavanger (tror det sto nevnt her 100kr/kg CO2)?

Kan også nevne Safiren i Sandnes, kan derimot ikke si nøyaktig hvor mye de tok per kg CO2, men tror ikke det var veldig smertefull pris. Skal spørre neste gang jeg er innom.

EirikA

Norbrygg-medlem
Skulle hatt meg en flaske, hvor fyller folk nå om dagen? Noen som vil anbefale en plass hvor de har ok flasker på 2-5 kg?

JEG

Moderator
Jeg har fylt på Game-On på Sandnes (Lura). Mest pga plasseringen og at BS ikke har veldig gode åpningstider. De fyller da på plassen/mens man venter. BS sender vel?

EirikA

Norbrygg-medlem
Fant ut jeg skulle ta en ringerunde siden jeg skal ha flaske.Spurte etter 4-5 KG flaske.

NOAH ser ut på nettet til å holde til på klepp nå, ikke i lagerveien som det står i første post. Disse selger ikke CO2 flasker mer, men fyller enda.Glemte å spør om pris.

GMC (51848000) hadde avsluttet med CO2 for noen år siden.

Brann og sikkerhet service
Selger 2kg flaske for 1500 , og her kan man bare bytte 2kg flaske inn for 300.
1900-2000 5kg

Schou-andreassen-
1500-1700 kr for en 5kg
ca 400 for fylling av en 5kg flaske.

Så blir nok å få tak i en flaske hos Schou, og så blir det nok fylling hos bryggmann etter hvert for min del.

PetterL

Norbrygg-medlem
Okey.... vet du om det industri gass eller næringsmiddelgodkjent type

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er nok CO2 :p

Hør med dem, men de jobber med brannvern så tviler på de har næringsmiddelgodkjent. Ren nok CO2 for min del uansett.

Topp